2016年5月20日 星期五

La Bo La@灣仔 - gd luck


地址 : 灣仔皇后大道東200號利東街地下G02-03號舖
電話 : 2871 1711
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair



2 visits
因為喺電視見到有個訪問節目.............揀咗呢度1路食1路拍..........成功哋吸引咗我去............apr 25 (mon) & 29 (fri), 2016自己嚟lunch...............共叫咗 :


1) 荷葉茶 (免費)
-聽waiter同其他客講..........喺荷葉,有開胃之用
-確喺有種清幽葉香

2) banh mi (hk$68)
-其實佢lunch無正常portion嘅banh mi.......只有snack portion
-waiter check完都可以做個正常portion
-問好價$$$$............要求個包要熱d脆d (我1貫對包系嘅要求)
-但點解將人哋斬開晒架????.............賣相喺靚...........但我鍾意傳統嘅presentation
-斬開咗都唔緊要............但講好咗嘅熱d同脆d去咗邊呀!!!!..........只喺室溫...........包少少韌添...........扣晒分啦
-只喺得扎肉.......仲有芫茜,薄radish片,白蘿蔔絲,紅蘿蔔絲..........比較原味
-唯1要讚喺個pate醬多到可以唧得出嚟
-to me, this banh mi is failed

3) 越式扎肉河粉 (hk$62+$18)
-明知山有虎都要嚟多次試佢嘅河粉.............呢個喺我嘅風格...........XDD
-為咗想要culantro............所以+咗$18 tick埋香葉籃
-我發雞盲tick錯咗扎肉...........其實我想tick牛架
-幾細碗
-先飲啖個湯底........layer無嘜.........只有鹹味 (無過鹹),無嘜甜味
-普通料


後記
1) 你知唔知你附近超多新開越南舖架?..............你又要學人走專精路線 (只喺賣幾樣嘢).............但味道如此..............d客想食有質素河粉會揀去月街嘅brass xxxxx...........想食越南snack就會去你隔離街嘅com banh mi by xxxx xxxx xxx xxxx

2) 呢條利東街舖租唔會平...........good luck~~~

3) may 27, 2015 update : 今日去剪髮睇雜誌先知,葉樹堃嘅細仔喺老闆之1

沒有留言:

張貼留言