2016年5月8日 星期日

A Side / B Side@soho - 支持本地有機農業,多素少肉


地址 : 上環西街53號地舖
電話 : 2857 5055
website : http://www.a-side-b-side.com/#landing
消費 : hk$305/ head (ie total hk$910)
純個人評價 : good


















之前見過食友fb po相....................個店名我即時諗到a餐/b餐..............hahaha............終可apr 23, 2016 (sat)...................3人嚟食dinner..................共叫咗 :

1) bread (免費)
-呢間餐廳同po's atelier,cafe deadend喺1group
-對佢嘅麵包唔會有懷疑
-裡面soft, moist,有點彈性
-我哋refill咗2 rounds..............最後嗰round喺暖熱添.............更覺好味

2) coeo - kyara (hk$70)
-"japan's coedo beer is brewed from selected malts and hops with the technique of beer artisan, braumeister.  rich golden brown with tinges of red - these are the hues of kyara beer.  the name kyara is derived from the incredibly fragrant aloeswood tree.  the rich, full bodied flavor of malt is enhanced by the use of highly aromatic hops"
-india pale lager (ipl)
-abv 5.5%
-喺有種香氣,順喉

3) radish (hk$95)
-tofu dip & sea salt
-呢個喺cold dish.............radish好crunchy.............無辛辣味..........小小甜
-個豆腐dip無嘜味............只做moisturize吓個radish...........要點小小鹹有助無咁清

4) okra (hk$95)
-fermented soy beans
-即喺豆豉醬秋葵
-豆豉醬味濃...........配秋葵............ok呀!

5) cauliflower (hk$95)
-curry & parmiano
-呢個椰菜花配以溫和嘅咖喱味同芝士
-再撒d辣椒粉,好味

6) pork rillette (hk$70)
-店員建議呢個佐酒小食...............諗住喺炸嘢...........點知喺豬肉pate嘅物體
-我覺得用嚟配多士啱d喎
-伴以微微醃過嘅蔬菜.........紅蘿白,radish,洋蔥,番茄等

7) sweet potato (hk$95)
-嗰日番薯代替咗watercress
-無花巧烚咗佢............+d sour cream
-個番薯好軟綿............好甜,好腍

8) chicken (hk$200)
-都叫番個肉比主腳食
-喺3款肉之中..............店員推介雞
-佢有解釋個綠色醬喺咩嚟.............不過我唔記得咗
-佢嘅雞皮喺脆...........肉好嫩滑............調味just rite
-的確讚~~~

9) chocolate & sichuan pepper creme brulee (hk$85)
-甜品1定要食架嘛
-店員介紹呢個特別..............話麻(川椒)得嚟唔辣..............雖然我唔鍾意川椒..............但諗住作為甜品..............可以有幾勁鴉!
-表面burnt sugar脆
-個朱古力味濃,creamy n runny
-個麻味,越食越出,對我呢d食唔到麻辣火鍋嘅弱弱人士,都唔喺講笑
-個麻味都少持久

10) rosemary ice cream (hk$85)
-食完個麻嘢creme brulee之後,店員就建議不如試埋個雪糕
-友人問我食唔食得落,"of course" la
-rosemary味唔喺好重,反而裡面個citrus味好出
-好like呢個.............清新開胃


後記
1) 祝友人生日快樂

2) 店內環境

3) 呢度無得book位.........唔喺成日營業.............主要喺食本地有機農菜.............有7款...........但有時會轉,因為當日d貨唔靚...............主菜嘅肉只有3款............小食有2款肉.................所以呢度都喺食齋嘅好地方....................如果佢有開嘅話~~~~~

4) 我慣性都會喺落order前問店員有無咩signature嘢我漏咗order...................尤其呢間我做唔到d咩功課..............店員講咗幾樣之後話"你下次可以再嚟".................我嗰晚未飲先醉................好誠實同佢講"我唔會再嚟" (我會返兜1間餐廳嘅原因只有2個可能 XDD.................否則我大多數唔會再去).............佢都被我嘅反應嚇到有少少呆咗...............佢都轉得好快............."你住得遠嘅?'兜返...............hahaha.............sorry,失言咗,失禮晒~~~~~

5) 佢嘅女厠門比較難發力手拉開 (handle短小)................拉到手指都紅晒.............當晚被困咗喺toilet 1陣.............直至職員發現幫忙推開...........ai~~~~去個toilet............攪到1頭汗

6) 寫blog時先發現餐廳收少咗1碟小食$$$$.............又要call佢睇吓點比番佢~~~定喺其實佢想請我哋食個小食............唔好意思講呀!..............XDD

沒有留言:

張貼留言