2016年4月29日 星期五

賞櫻食好西seoul (apr 4 - apr 9, 2016)/ day 5

day 5行程 - apr 8, 2016 (fri)


today's highlight : 南大門飯卷, 南怡島, 小法國村, 龍山站emart, 外賣炸雞


breakfast


















名稱 : 南大門街邊檔飯卷
地址 : 南大門 (metro line 4會賢站 exit 5)
電話 : -
收費 : total 3,000 won
個人整體評價 : fair與good之間

要坐早火車............1早嚟到南大門..........有邊檔開就買邊檔 :

1) 飯卷 (3,000 won)
-7am咁早,早餐選擇真喺唔多
-我揀咗街邊亞豬媽飯卷
-免強溝通到,好似最少要買3,000 won.........示範有咁多條,ok la
-會喺咁依撒d芝麻,+d麻油物體,無醬伴
-調味清淡,頗原味,裡面配菜crunchy
-亞豬媽好多人幫襯,1個接1個,有人揸電單車嚟買
-因為成日去南大門食早餐,有朝見到1圈人圍住佢
-友人倆去買其他嘢食


南怡島 nami island
呢個喺我哋must go嘅郊遊地方...............無跟到local tour嚟................我哋前晚去開首爾火車站嗰頭..............所以買咗itx青春系列...............喺龍山站yongsan (etd 8:30am) --> 加平站gapyeong (eta 9:28am)...............好多台灣blog好清楚教你點去............ 4,800 won/張................但我哋無買到回程飛 (之後有點後悔...........因full晒劃位嗰d)..............所以最好1齊買埋回程劃位飛............個票務員好helpful...........問多2問............佢幫我哋print埋聽日嘅回程班次

我哋由首爾站metro搭去龍山站.........原來itx喺唔洗過機入閘.............用呢條濶通道入去..............個月台喺同普通metro共用..............初時我哋以為搵錯...............要早d去到...........搵啱車卡#.............企定定等itx青春列車到

到咗加平站之後.........入去tourist information攞加平shuttle bus time table..............再坐加平旅游循環巴士.............呢個站喺加平驛gapyeong station.............6,000 won/張................全日任搭..............上車先買飛............要keep好張飛...........每次上車都要show............要留意開車時間表..............否則坐火車早咗到加平站都無用.........除非你揀搭的士

上車時都天陰陰.............好彩落車時天都光番好多..............跟住人流行1段路仔去碼頭................入島連船飛................有passport嘅8,000 won/人...............本地人10,000/人...............今日都多人.........要坐第2班船

上到船,我哋無揀室內坐.............天氣好,當然上甲板啦...............喺對面有個大媽擺嘅post真喺娘爆...........嘜宜家仲興fling起條披肩.............隨風飄嚟影架咩?.................單手飛起.............雙手飛起.............都影咗好1陣..............你好明顯唔喺model............宜家唔喺影緊cover girl喎!!!............但我有d自虐.........又要影低佢...........唯有1路影............1路頂~~~~


踩單車
我嚟南怡島有個重要任務.........就喺要測試自己仲識唔識踩單車............已有侏儸紀咁耐無踩.........當年都已經唔喺踩得叻,最叻跳車.............hahaha

但我想測試咗先決定踩唔踩.........於是我走去同看單車嘅後生仔講............我想試吓仲識唔識踩單車先.........佢好樂意搵架啱我高度嘅比我試.........我喺附近嘅空地試咗1陣.........喺已經handle唔到喇...............sosad~~~~~ai............為咗日後去濟州獨遊...........要去學番踩單車添~~~~

還在沮喪中嘅我..............友人倆已諗好不如租架family bicycle (1/2 hour)...........等我同另1個都唔識踩嘅友人玩............family bicycle只有租1/2 hour嘅plan............10,000 won...........之後每10 mins 3,000 won.............另1友人就租單車 (1/2 hour)............3,000 won...........要用張香港身份証做抵押..............還車還ticket先比返你.........所以要keep好張ticket

family bicycle就幾side力.............嗰度都喺不太平坦...........所以好1口氣沖過笠落去嘅地方.............去到有個笠位唔夠力踩..............stuck咗喺度.........我哋2個好狼狽..............1個熱血亞豬媽竟然主動幫我哋喺後面推車.............hahaha

唔知點解我會坐咗driver seat...........我踩到左搖右擺咁..............條路又唔喺濶.............又要避人.............我handle唔到呀!............我真喺無揸車天份.............為己為人............都喺唔喺好去學車...........之後轉位.............友人take over


小食
食咗柴火紅豆包 (1,000 won)

燒香腸 (2,500 won).............叫佢比條剛燒好..............佢唔肯...........只肯幫我將1條已燒好嘅拎上爐燒2燒


風景
呢度好多旅客.............當日好多好多香港人...............好容易見到松鼠


櫻花
南怡島無嘜櫻花.............可能甩晒..............只剩喺幾棵咁啦

lunch
南怡島都有幾間餐廳..............不過見到有d團喺度...............所以諗住去到小法國村先食.............但原來小法國村內只得1間好流嘅小食店


離開
船上見到人玩zip wire嘅吊索.........喺我哋頭頂飛過


小法國村 petit france
坐船離開南怡島.............上返岸..............行番去頭先落車嘅巴士站排隊去小法國村.........留意小法國村close 6pm咋

入場費多謝8,000 won/人.............得近入口見到有櫻花


lunch
好似得呢間小食部.................求其買d嘢填肚.................多謝2,000 won+4,500 won.............杯lemonade味道好得力素


風景
好彩有太陽...............所以影出嚟先靚~~~
 

返歸
坐番shuttle去加平驛~5:23pm............有個票務職員station喺賣票機度...........專協助遊客............話比佢聽返龍山站.........佢幫我哋撳撳撳個票機.........連續3-4班itx劃位飛已sold out

佢話只喺有non-assigned seat得唔得............當然得啦,唔通為咗有位坐.........喺度hea多幾個鐘咩!.........而且企到盡都喺1個鐘啫............加平站gapyeong (etd 5:25pm) --> 龍山站yongsan (eta 6:18pm)...............4,600 won/張.........票價只喺平咗少少咋.........都唔合理嘅!

喺月台等緊車時............隔離月台有個男毒l............喺度勁咳放毒............聽聲喺咳得好深(氣管)............無口罩..........無人敢排佢後面..............我試過喺香港1次坐長途車...........比隔離條毒l間唔中就勁咳............佢無口罩,初時仲無掩嘴添.............佢唔舒服到要趴向前面.............我未落車已lai嘢 (天然維他命c嗰招都撳唔住,最後要發出嚟)...........自此我手袋就長備口罩............見到唔對路就走開.............走唔開就自己戴

每卡得6個non-assigned seats.............我哋上車...........當然full晒要企啦...........見人坐單車位..........我都照跟坐...........緊喺坐得唔舒服架喇...........後來我企起身影窗外風景.............去到唔知邊毎個大站.............多人落車..............有位可以坐番幾個字抖吓


龍山站emart
聽講龍山站emart d嘢好似平d............所以嚟睇吓............喺超巿買咗d生果,飲品咁

nearest metro : metro line 4龍山站


dinner


















名稱 : ???? (劉在石代言人)
地址 : ???
電話 : -
收費 : total 17,000 won
個人整體評價 : fair

今次我哋試吓叫酒店幫手代叫炸雞外賣 :

1) 炸雞拼調味炸雞 (17,000 won)
-今日喉嚨已好咗唔少............所以可以奉陪食炸雞
-但雞唔夠juicy...........有醬嗰d............個皮就甩咁...........no good
-另外配菜有醃蘿蔔,粟米粒,汽水1罐

後記
-menu


to date with 維c
療程繼續.............今日啪咗............+返到酒店,就啪~2l水 :

1) 西瓜 (1,000 won)
-地點 : 南大門
-返歸前揀喺會賢站落.............啪番轉先


2) 西瓜 (1,000 won)
-地點 : 南大門
-食完1檔............再食1檔

3) 新種柑 x 3 (@2,450 won)
-地點 : emart
-睇番張單先知咁貴1個...........諗住幾蚊1個柑啫
-佢味道唔似傳統柑........似西柚mix柑..........甜,但又無柑香,又無西柚嘅酸



沒有留言:

張貼留言