2016年4月5日 星期二

創意間的親暱 2016@city hall

mar 6, 2016 (sun)嚟睇..........by hkust...........@劇院................因1次共買咗4個表演..............95折後hk$190/人

坐喺後排中間


後記
1) classical music 1貫都唔喺我杯茶..................因我唔識得欣賞.............但我買飛睇喺本場刋介紹.................好似有敲銅盤嘅樂器................曾經喺中環有人街頭賣藝聽過................覺得聲音獨特同幾好聽

2) 原來喺1個唔同樂器組合 (eg 大提琴,中提琴,小提琴,長笛,英國管,單簧管,雙簧管,圓號,巴松管等) 嘅jamming.............我想聽嘅銅盤就無喇

我最like嘅session喺大提琴xover電子琴同鼓.............最有節奏感.................其餘嘅classical音樂真喺唔啱我............touch唔到我,但又未至於釣魚~~~~

沒有留言:

張貼留言