2016年4月10日 星期日

津津茶餐廳@北角 - 出名雞飯


地址 : 北角英皇道774號模範村地下
電話 : 2564 8731
消費 : hk$49/head
純個人評價 : good

















聽食友讚過佢嘅雞飯得..............終於mar 11, 2016 (fri)嚟quick dinner..............叫咗 :

1) 鹽焗雞飯 (hk$36)
-亞哥見我頭岳岳咁搵牆上貼住嘅menu............於是問我喺咪要雞飯............我話喺
-之後再慢慢喺個餐牌上搵
-都幾大碟
-佢醃得剛好,調味溫和,肉有雞味,有肉質唔喺泰國海南雞嘅腍type..........都算嫩...........但就唔喺滑嗰種
-試過點小小附上嘅沙薑粉.............但對我嚟講.............又濃味得滯喎
-不過有2大件雞胸就礙眼咗d...........當然肉質會"鞋"d............唔知下次可否要求走雞胸?
-否則就要+hk$10食雞肶位
-我見到不時都有人入嚟外賣雞斬料

2) 例湯 (hk$13)
-叫個例湯
-今晚喺紅蘿蔔豬腱湯
-油咗小小.............味道小小偏鹹 (唔嚴重)...........未至好明顯"夠味"............只喺唔夠住家啫


後記
1) 店內環境

2) 比較少人嚟晚飯...............所以呢度幾清靜

沒有留言:

張貼留言