2016年4月8日 星期五

多多餅店@美孚 - 出名made in hk鳥結糖

多多餅店

地址 : 美孚新村百老匯街65號地下
電話 : 2148 3117
website : http://doordoorbakery.com/
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good

















本來我唔識呢間開咗成30年嘅本地餅店............但友人公司私底下攪團購.............問我有無興趣...........睇過人哋d食評............general對鳥結糖嘅comment都好好..............mar 9, 2016 (wed)交貨比我..............共買咗 :

1) 杏仁鳥結糖 (hk$100)
-呢個盒裝size有成36粒咁多........佢哋舖頭會有d細size嘅sku
-軟身,上下掃咗小小朱古力
-杏仁roast得唔夠香口...........而且奶味無nz嗰隻咁香濃
-但勝在唔太甜

2) 黑芝麻脆心 (hk$110)
-食咗3款脆心............最鍾意呢隻.............因為個芝麻炒到好香好香...........濃郁
-同樣甜度不高

3) 朱古力脆心
-友人請我食咗2粒
-有脆米芯的確質感上好d
-裡面嘅花生粒就烘得夠香
-同樣甜度不高

4) 咖啡脆心
-友人又請我食咗2粒
-有脆米芯的確質感上好d
-咖啡味會香濃d
-同樣甜度不高


後記
1) 我都有請同事們食.............有幾個都識得多多喎.............所以佢喺鳥結糖喺幾出名

2 則留言:

  1. 呢間野好好味,仲好多口味架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔1到香港有咁有質素嘅老店.........宜家買少見少

      刪除