2016年4月27日 星期三

賞櫻食好西seoul (apr 4 - apr 9, 2016)/ day 4

day 4行程 - apr 7, 2016 (thu)


today's highlight : 南大門刀削麵, mr holmes bakehouse (2nd visit), 南山公園 (賞櫻), 新世界百貨, 南大門韓食dinner, 首爾站lotte mart


breakfast


















名稱 : -
地址 : 南大門 (metro line 4會賢站 exit 5)
電話 : -
收費 : 如下
個人整體評價 : fair

都喺去南大門食早餐 :

1) 甜燒餅 (1,000 won)
-喺南大門行咗個圈,見到呢檔賣燒餅,又有2種味.........但溝通唔到,問佢喺咪抹茶味,佢話yes
-算啦,1000 won,買1個3個人試吓
-見佢有咁多貨,當然1d都唔熱啦.........諗佢都唔會肯開爐整件熱嘅比我
-1件凍燒餅,喺黑糖味,帶有玉桂味
-食1/3件已好夠

2) 刀削麵 x 2 (@4,000 won)
-見呢間有咁多相,所以試吓韓國嘅刀削麵
-泡菜同兜辣青椒醬喺隨便食.........我對於放出嚟比食客自己攞,自己挾嘅嘢好有保留,唔會點食
-最後決定3個人叫2碗得喇
-1份有3樣嘢,清湯刀削麵,紫菜薏米,酸米粉.........份量都多
-個酸米粉,少少酸,帶點辣,ok
-個紫菜薏米攪d湯食都ok
-刀削麵好大兜,麵質有咬口,佢預你自己+大量泡菜混埋食,但我只喺剪咗d,所以呢碗麵對我嚟講味道比較清淡
-personally, i dun enjoy this bowl of noodle
-尤其佢比咗隻銀碗我哋share,因為比較濕,所以用張紙巾抹乾佢,點知喺咁依抹吓,張紙巾即刻黑咗............於是我就落力d抹隻碗.........友人笑言話隻碗從未咁亮麗!!!

後記
-店內環境


lunch





名稱 : mr holmes bakehouse (10h00-22h30)
地址 : 34 Apgujeong-ro 10-gil, Gangnam-gu, seoul, korea (metro line 3新沙站exit 8)
電話 : 82 (02) 547 2004
website : http://www.mrholmesbakehouse.com/locations/%EC%84%9C%EC%9A%B8
總店 : 美國
收費 : total 23,600 won (1st visit); total 27,000 won (2nd visit)
純個人整體評價 : fair與good之間

今日再嚟..........因為上次食唔到cruffin.........所以今日我哋喺早咗嚟...........食住等佢release.........1次過post番2次visits

1) brioche donut (3,800 won)
-donut都喺佢其1名物,day day有款special........可上佢fb page睇
-呢個喺lime味,酸度夠晒refreshing.........個filling好味
-麵包部份鬆,dense

2) amelie amagn (3,800 won)
-第1次去,cruffin已賣晒,店員推介呢件
-呢個外表較硬挺,但好buttery,都有layer
-呢件pastry令我諗起上年喺巴黎,食友請我食咗1件le cinq好相近pastry.........雖然隔咗夜.........但都仲好好食
-呢件同le cinq比,車尾都見唔到,塵都無得食

3) hot choc x 2 (@6,000 won)
-友人話佢個choc幾好飲

4) 水 (4,000 won)

5) ice choc x 2 (@6,000 won)
-友人倆今次飲凍
-今日喉嚨明顯仲喺腫hing,吞口水有點痛,所以唔敢飲

6) brioche donut (3,800 won)
-今日嘅special味道 - blue lemon aid
-呢個酸度輕好多
-我鍾意上次嘅lime味多d

7) ferrero rocher choux bomb (5,200 won)
-呢個喺金莎味 所以榛子味濃郁
-頂喺caramel
-choux pastry喺挺,無潮

8) cruffin (6,000 won)
-cruffin = croissant+muffin混合體
-終於等到佢出爐 (1:30pm),每人只限買2個
-有小隊,我喺排第1
-今日喺golden medal list味.........每日唔同,可上佢fb page睇呢個week咩味
-我諗住喺熱貨,原來喺凍凍哋,喺喎有cream,所以唔會熱
-layer喺有,但唔buttery.........咁樣我已經唔like.........croissant無牛油味,好極有限
-golden medal list,好似喺vanila,raspberry
-不過由apr 11, 2016開始,cruffin每日出2轉 - 12:30pm, 6:30pm

後記
-店內環境...........有2層


-第2次我本來諗住自己嚟掃個cruffin.........不過友人都唔介意陪我再嚟,為表謝意,第2次我請客

-因為佢有水供應,自己斟,所以我喺呢度勁飲咗好多水.........佢嘅toilet喺用aesop梘液


賞櫻 : 南山公園

















nearest metro : metro line 4會賢站exit 4

第1段 - 山腳

第2段 - 北側循環散步道


新世界百貨 shinsegae
會賢站有個出口直入佢food court嗰層..........好方便.............借個toilet之餘............都想搵到
間嘢坐低食個dinner..............因行咗成日.............大家對腳都好倦..............佢嘅檔次類似香港嘅"成地掃把".............不過搵唔啱嘢食

nearest metro : metro line 4會賢站exit 7


dinner


















名稱 : 南大門xxx
地址 : 南大門 (metro line 4會賢站 exit 5)
電話 : -
收費 : total 21,000 won
個人整體評價 : fair與good之間

今餐隨意喺南大門搵食 :

1) 泡菜,醃蘿蔔 (免費)
-友人話佢個泡菜好食

2) 泡菜餃子 (6,000 won)
-好大隻,好似灌湯餃咁巨
-無諗過呢個泡菜餃子咁辣
-努力盡本份,食晒2隻,佢味道ok ,只喺自己食唔到太辣

3) 牛排骨湯 (8,000 won)
-好多大蔥花,好香
-佢嘅牛湯幾有牛味,排骨肉質帶彈性,不錯呀!
-有1碗飯跟

4) 綠豆煎餅 (7,000 won)
-第1次食綠豆餅,ok,唔會喺1 pat麵粉

後記
-店內環境

-老板娘數口麻麻..........要個食客幫佢ver 1次...........嗰日都遇到1枱香港人


首爾站lotte mart supermarket
好多香港人喺度掃貨............我都掃咗少少零食同日用品............有條cashier counter專做即時退稅............不過我哋無排到嗰行............之後拎張單去登記.................去到機場退到就退.............因為都唔喺多$$$$

nearest metro : metro line 1 or 4首爾站exit 1


太陽的後裔
呢度仲做緊"太陽的後裔".............所以友人都有追..............我無煲劇嘅興趣/習慣..............而且香港有樣嘢仲爆.................識得睇,緊喺睇"姓梁的後裔"啦! ...........XDD

多謝友人借相1用


to date with 維c
同維他命c嘅dating要繼續............我1貫嘅療程喺最少連續3日..............今日好關鍵 (發病第2日).............啪咗............+返到酒店,再啪~2l水 :

1) blend鮮橙汁 (3,500 won)
-地點 : 南大門
-走冰.........但因為用blender關係.............所以要+水...........味道點都會溝淡咗

2) 西瓜 (1,000 won)
-地點 : 南大門
-dump垃圾有分類架............果皮還果皮............bamboo stick喺另1袋

3) 西瓜+蜜瓜 (1,000 +1,500 won)
-地點 : 南大門
-食完早餐食咗1件西瓜...........不過無影相...........睇完花落番嚟.............又食蜜瓜

4) 鮮榨橙汁 (4,000 won)
-地點 : 新世界百貨food court
-買咗最細size

5) 士多啤梨 (7,900 won)
-地點 : 首爾站lotte mart




沒有留言:

張貼留言