2016年4月23日 星期六

賞櫻食好西seoul (apr 4 - apr 9, 2016)/ day 2

day 2行程 - apr 5, 2016 (tue)


today's highlight : 麻浦農水產巿場, 世界盃體育場, 明洞雞蛋糕, 峴山文化公園 (賞櫻), 本粥, mr holmes bakehouse (1st visit), pro醬油蟹, mango six, 南大門宵夜3文治


brunch


















名稱 : 麻浦農水產巿場 마포농수산물시장 (07h00-20h00)
地址 : 533-1 Seongsan-dong, Mapo-gu, Seoul (metro line 6世界杯體育場站exit 1)
電話 : -
收費 : 如下
個人整體評價 : fair (計埋掠水因素)與good之間 

因為琴晚大家都倦喇...........所以今日skip早餐...........直接入嚟水產巿場開餐..........呢間喺友人後期提議,我只做咗最基本嘅功課............所以出咗地鐵後,即刻search d blog搵相比街坊睇..........教咗我哋點去 :

1) king crab (170,000 won)
-呢度賣snow/ king crab嘅舖頭好似得3檔
-3檔嘅蟹都唔多郁,好似冬眠緊/道具多d.............呢檔叫做見到有1隻肯郁吓............所以就target最近入口嘅呢檔
-問咗2檔價$$$$............面價都喺king crab 70,000 won/kg; snow crab 55,000 won/kg.............價$$$$都幾貴喎!
-佢幫我哋揀咗呢隻,重好似~2.5kg左右............原價17x,xxx won.............最後只肯-少少...........1場嚟到..........就咪埋眼,打開銀包算啦!................豪1次
-蟹檔即場喺店內幫我哋蒸.........指咗我哋上旁邊樓梯嘅閣樓坐住等食..............因要蒸~20 mins
-隻蟹免強叫肥,d肉免強貼到個殼,只喺腳d肉質腍咗d......身同鉗嘅肉質會結實好多.........都鮮味
-夜晚返到酒店先詳細睇番今朝搵到嘅blog.............先知道今年面價漲咗咁多............內圍檔嗰d (eg 3112檔)會肯-多d價 (可能位置無咁好)...........我哋呢檔(人流必經位)比較cool...........佢唔會主動lou你
-返到香港聽人講想食靚蟹要睇時候.........水溫越凍越啱d海產

2) 樓上食堂 (18,000 won)
-原來上面有上面嘅收費
-首先每人2,000 won前菜費
-另外,喺度食蟹又斷kg計................每kg收5,000 won..........r頭咩費用?................原來喺類似垃圾費.........我哋隻蟹2.x kg,咁就要收12,000 won.........韓國政府徵收嘅垃圾費咁高嘅咩?...........好很貴!.........佢喺唔會幫你拆蟹.........睇番人哋上年嘅blog食snow crab,只收咗3,000 won咋.........今年佢張收費紙新咗...........呢個新規矩收費.............好掠水,撳住搶...........接受唔到
-友人倆去過釜山食蟹2次,都話抵食好多,又會幫你肢解埋隻蟹,你只喺剪番1,2吓就食得,肉質仲無咁腍
-呢度有2個樓面女店員,都識講國語.........其中1個好心d.........見我哋用較剪剪d腳..............就知你唔識食............走埋嚟教我哋喺"令"甩d腳.........食到中段,過嚟幫我哋揭開個蟹蓋,示範剪開個身食裡面d肉
-佢有自己嘅廚房............都有local人嚟食熟食/火鍋..............佢有建議我哋用埋隻蟹蓋內嘅汁炒個飯.........但我個有強大food list未清.............所以唔想比佢個炒飯打爆

3) 士多啤梨 (10,000 won)
-等緊隻蟹時.............我走番落去買士多啤梨..........本來喺1檔度揀緊..............點知有對香港人夫婦望完呢檔嘅士多啤梨後...........話都喺去番頭先嗰檔
-為食好西 ,你可以有幾盡?............我就放低d士多啤梨...............第1次玩老跟 xdd............去到見到嗰檔喺大粒d,但唔喺紅到上頂, no good
-正當折返之際..........見到另1堆香港人圍住另1生果檔 (佢哋喺跟團)...........呢檔靚d,又大又紅..........價$$$$貴些少..........喺呢檔買咗1盒
-拎返上食堂食.............洗都無洗.........好彩呢個無收我垃圾費咋
-微微腍身,喺甜.............但就缺少咗嗰份士多啤梨果香...........若有所失,未能愜意

後記
-水產巿場周圍環境


世界盃體育場

nearest metro : metro line 6世界杯體育場站exit 1


粟米蛋糕仔
喺地鐵內轉線時............聞到焗蛋糕嘅香氣.............所以買來1袋............3,000 won.............裡面有custard.............但味道普通...........唔知喺咪我味覺失調.............食到有d微酸after taste..........都未行到要去個月台............已比我哋ko咗............有d站轉線喺要行好耐架


明洞雞蛋糕
喺明洞唱完$$$$..........逛逛吓就見到呢檔雞蛋糕............個金黃色好靚.............其實見過有人寫話味道麻麻哋.............但都喺忍唔住,買件食吓............2,000 won

不過呢檔又幾好味喎............入口仲有小熱.........蛋糕鬆軟............蛋香味出............微甜啫............仲有a touch of cinnamon味...........比預期好食好多


賞櫻 : 峴山文化公園

















nearest metro : metro line 2梨大站exit 2

可能無澱粉質到肚..............所以好快肚餓.............正帶緊友人倆去食本粥時 (因上年我住呢區附近)...........見到呢排櫻花樹............開得好燦爛............所以影夠先食


tea





名稱 : 本粥 (09h40-21h00)
地址 : 峴山文化公園對面 (metro line 2梨大站exit 2)
電話 : -
收費 : total 17,500 won
個人整體評價 : fair與good之間 

本粥喺franchise,周圍都有.........叫咗2碗3個人share :

1) 蟹肉粥 (9,000 won)
-味道比較淡...........佢都應該喺用番個粥底+d蟹肉咁啫
-韓國粥嘅黏杰度高............所以佢自己唔叫congee,叫porridge
-我最鍾意個5香牛柳絲............不過友人倆覺得好鹹
-我哋發現粥內有條長頭髮............不過都照食..............又唔喺1"執"...........hahaha.............我用紙巾包住條頭髮............到埋單比$$$$時..........還番比in charge...........佢皺咗吓眉............即刻轉身 (唔喺射個3分波)掟比廚房睇!

2) 5穀牛肉粥 (8,500 won)
-呢個嘅味道會豐富過蟹粥.............好味d


梨花女子大學 ewha womans university
原來峴山文化公園同梨大入口咁近...........上年去覺得行咗好遠............老點咗1對問我路嘅南亞裔遊客添..........今次只喺門口位影2張相就算.............無行入去


pre-dinner





名稱 : mr holmes bakehouse (10h00-22h30)
地址 : 34 Apgujeong-ro 10-gil, Gangnam-gu, seoul, korea (metro line 3新沙站exit 8)
電話 : 82 (02) 547 2004
website : http://www.mrholmesbakehouse.com/locations/%EC%84%9C%EC%9A%B8
總店 : 美國
收費 : -
純個人整體評價 : - 

pre-dinner其實咪即喺dessert囉............hahaha...........我哋都叫咗2件蛋糕,但名物cruffin已經賣晒.............我決定要再嚟............所以連埋2nd visit喺day 4先1齊post


dinner










名稱 : pro (24 hours)
地址 : 34 Apgujeong-ro 10-gil, Gangnam-gu, seoul, korea (metro line 3新沙站exit 4)
電話 : 82 (02) 543 4126
website : http://www.prosoycrab.co.kr/
收費 : total 85,000 won
個人整體評價 : fair與good之間

今次都要食餐醬油蟹..........喺大瓦房同佢之間選擇...........因為有target喺新沙,所以揀咗pro

1) 前菜 (包咗)

2) 母蟹小3隻 (83,000 won)
-佢話大蟹無.............要叫3隻小.............我即刻扁嘴,失望
-都爆膏...........醬油又真喺淡過杜如風介紹嗰間元祖馬山
-但唔知喺咪細蟹關係............影嚮咗肉質..............佢稍為腍d............我鍾意元祖馬山嗰間...........肉質似食緊帶子咁架,好厚肉...........this 1 not of my liking

3) 白飯 x 2 (@1,000 won)

3) 蒸雞蛋 (送)
-因為用咗韓巢coupon...............所以有得送
-上枱時熱騰騰............由於食緊隻蟹,分身不下
-到攪掂時...........佢已經下塌..........但溫度仍在,無凍晒喎~~~~

後記
-今晚後面2枱客.........隔離長枱客都喺香港人............本地人唔多

-唔知今日喺咪食咗太多蟹............嘴邊有點痕............死喇,你唔好敏感呀!!!..............之後嗰幾日我仲要食食食架!!!!


drink










名稱 : cafe mango six
地址 : 新沙站附近 (metro line 3新沙站)
電話 : 82 (02) 543 4126
website : http://cafemangosix.com/
總店 : 美國
收費 : total 12,100 won
個人整體評價 : n/a (我無飲)

友人喺芒果狂熱份子...............發現新沙有佢嘅branch.............所以飲埋先返歸...........我負責陪飲因為芒果屬濕熱之物...........唔敢火上+油

1) 芒果椰奶 (5,900 won)

2) 淨芒果 (6,200 won)

後記
-店內環境

-搭地鐵返歸時............我哋3個做咗低頭族........坐過站...........原來下1個站唔喺對面月台有車返首爾站............1喺出閘再入過.............cheap cheap嘅我哋揀咗再坐多1個站去咗3角地站 (有joint線)搭返去首爾.............原本諗住可以早過琴晚返酒店...............點知最後打破咗琴晚嘅記錄


宵夜










名稱 : 南大門街邊檔
地址 : 南大門 (metro line 4會賢站 exit 5)
電話 : -
收費 : total 2,000 won
個人整體評價 : good

返到酒店...........我哋放低嘢...........又要出過去便利店(gs25)買水............之後見到呢個檔口............友人依戀嘅目光...........就要1份share

1) 3文治 (2,000 won)
-都幾多材料,個蛋有mixed到雜菜粒.........之後又火腿..........又芝士..........又搽牛油
-熱辣辣到燙手,點會唔好食呀?
-因為我左手拎住雪條...........友人倆捱義氣拎住比我影..........佢哋叫我快手d,因熱到想dump底...........但燈光較暗...........瞄咗好耐先lock到focus...........唔該晒

後記
-我當時好忙.............因我1隻手食緊抹茶雪條 (1,800 won)..................普通料,side$$$$.........另1隻手拎住熱辣辣嘅紙杯3文治.............冰火2重奏

-友人太鍾意呢個3文治............有晚佢自己仲走咗嚟食多次

沒有留言:

張貼留言