2016年2月1日 星期一

hea遊bangkok/ day 2 : dec 30 - jan 3, 2016

day 2行程 - dec 31, 2015 (thu)

游水
呢個hea trip喺無早餐呢個環節!..............XDD................但我每日起身都會直接去游水..............游足1個鐘~~~~我有泳鏡架...............唔喺嚟戲水 (雖然我唔喺識游)..............人哋唔知,以為我喺泳隊...............咁勤力操水~~~~~

佢個泳池喺10f露天.............唔濶又唔算長................但有個特式就喺有向街嗰端喺1塊全full length到底嘅厚玻璃................游到尾時會見到街景..............因為我無水底相機/落到水嘅手機.............上酒店嘅website.............你就知我講咩

唔好以為個泳池喺露天............d水1定晒到好熱..............錯!.............我每次落水都要鼓起勇氣.............因為幾凍吓...........之後要不斷游去令自己暖...........第1次游游吓.............嚟咗幾個細路............我上水晒吓太陽避避佢哋先............之後再落水都有d後悔.............自此...........我就游到夠先上水~~~~

但食友話如果塊玻璃有咩差池....................有裂/爆咗...............連人帶水就會由10f直sir落地下............攪到我1游1驚心~~~~當然我/其他人唔會搵塊玻璃借力玩鯉魚轉身

呢度無救生員...........只有個水吧職員攪飲品...........比毛巾之類.............佢個位喺望唔到泳池...........而個泳池都算深水............最矮嗰邊有1.4m...........另1邊職員話高過我 (因為我矮啫!)


買data sim card
琴日出唔到咭.........食友索性帶我去mbk centre.............1個比較舊式d嘅local人去商場.............實出到咭...........有1層好似電腦商場咁.........好多檔.........有專人幫你activate埋,上到網為止.............咁當然要貴d啦..............成功幫我register到 (要比本passport 佢影)..............佢用部pad嘅物體影.............仲叫我幫佢禁平本passport..............多謝400 baht

其實都唔洗遮遮掩掩啦!.............我知道呢張咭喺7仔買 (包100 baht打local call).............只需299 baht~~~

我相信琴日喺7仔出唔到.............估因為佢用手機單手影passport............個image/focus唔夠清..........所以reject咗registration


lunch



名稱 : mbk food court
地址 : 444 8th Fl. MBK Center Phayathai Rd., Pathumwan Bangkok 10330
nearest bts : national stadium exit 4
電話 : +66 02 620 9000
營業時間 : 10h00 to 22h00
website : http://www.mbk-center.co.th/
收費 : 詳情如下
純個人整體評價 : fair

共掃咗3檔 :

1) wheat flour soup (優惠50 baht)
-呢檔用rabbit card比$$$$............可以扣10 baht
-行咗個圈,都多檔,揀咗魚蛋湯粉
-又喺有成兜調味任+
-我咩都+d,包括砂糖
-味道ok la

2) 木瓜冰 (60 baht)
-又喺啪天然維他命c嘅時候
-喺木瓜溝冰blend咗佢.............要求連糖水都唔落
-所以淡到似飲緊冰水

3) 芒果糯米飯 (優惠90 baht)
-呢檔用rabbit card比$$$$............可以扣10 baht
-最後買個細嘅芒果糯米飯食吓先
-都ok,不過如果個芒果可以熟甜d............個椰漿帶點鹹就好喇


spa



名稱 : chang foot massage
地址 : Siam Square Soi 6 (near novotel hotel), Bangkok
nearest bts : siam
電話 : +66 (02) 654 6339
營業時間 : mon-sun : 10h00 to 24h00
website : nil
收費 : 詳情如下
純個人整體評價 : good (但呢間分店無熱水)

呢間喺食友以前去開嘅...............因target想試嘅spa/massage又fully booked/ closed.............有位即做 :

1) aroma therapy - 2 hrs (???唔記得咗幾$$$$)
-我個師傅喺細粒鋼條型auntie.............佢叫我去take個shower
-但點解d水唔熱嘅?............擰到最熱都只喺得暖意咋喎!...........所以我只喺淋吓個身............抹乾就算
-佢都幾有力..............唔知泰文細力d點講............我唯有叫佢softer, softer.............好彩佢明啫
-佢手勢好熟練.............而且按嘅位置都撳得準我嘅痛位.............基本上只要按得準,我逢喺穴位,經絡位,淋巴位全部都痛............差在有幾痛咁解嘅啫
-佢都會見你邊個位有問題............會花時間重點同你按嗰d位
-去到腳板底...........佢有1吓,我feel到幾痛............所以叫咗1叫同縮咗1縮............佢好醒目即刻講sorry...........就輕手番................之後我指手劃腳咁問番佢頭先個位即喺relate咩器官..............佢指住大約胃嗰個位
-之後佢都有示範腳板邊個位relate眼同reproduction organ
-比泰國auntie按完之後.............我背都幾疼痛.............不過咁先至喺有料到...........隔2日就無嘜嘢喇............仲心思思想去按過~~~~
-不過食飽都喺抖>1/2 hrs先好去按............1開始要反轉瞓喺度比佢用力按壓...........個胃都幾頂吓!

後記
-今次我遇到個手勢好嘅auntie
-可能地點好.............所以樓下做腳底按摩的都勁爆
-唔知喺咪旺日.............佢無得預約.............只有即時做/ 等
-我喺香港都比人按咗2個多月.............亞姐撳邊度我都會話痛 (因為佢手勢準).............我好忙咁不停叫 "嘩,呢個痛呀!/ 好痛/ 仲痛/ 勁痛/ 堅痛/ 唔得啦,唔得啦!"............所以亞姐每次都同我按到開心笑~~~~~ 不過我已開始有改善


dessert



名稱 : dhara dhevi bakery shop
地址 : siam paragon內
nearest bts : siam
電話 : nil
營業時間 : ?
收費 : 詳情如下
純個人整體評價 : fair

喺網上見人哋嘅blog............先識呢間來自清邁專賣macaron嘅食店.............話會多泰國flavors...........所以先有興趣.............共買咗 :

1) thai tea (30 baht)
-都食到有溫溫嘅茶味
-甜度可接受
-表面只帶微脆,有點潮,texture偏chewy
-但呢個價$$$$............不能太苛刻

2) salacca (45 baht)
-店員話喺1種fruit............返嚟google...........原來喺蛇皮果snack fruit咁解
-呢個甜度高d............對我無問題
-反而個香味幾假...........幾櫻花味嗰類咁

後記
-又話多泰國風味嘅flavor,全個list只得呢2個比較local flavor.........其他都喺大路西方口味,所以無興趣買


dinner



名稱 : gaggan
地址 : 68/1 Soi Langsuan Ploenchit Road, Lumpini, Bangkok 10330
nearest bts : chit lom
電話 : +66 02 652 1700
營業時間 : mon - sun: 18h00 - 23h00
website : http://www.eatatgaggan.com/
book via : direct with restaurant website
ranking : 2016 asia's 50 best restaurants - rank no. 1
食咗幾耐 : 2.75 hrs
收費 : 5,750baht/head (ie total 11,500 baht, inclusive of 10% sc & 7% vat)
純個人整體評價 : good to impressed (except desserts)之間

食友好早就已經上網book咗.........要比credit card detail作guarantee...........2人嚟dinner........叫咗 :

1) san pellecrino(l) x 2 (@250baht)

2) witch's portion (450baht)
-cooked sugar cane with rum and mint extracts, with muscavado dark sugar traditional refreshing mojito
-見格離枱叫咗好gimmick咁
-食友confirm咗格離枱呢杯叫咩名後..............就叫咗呢個

3) riesling kabinett (550baht)
-schiloss lieser - thomas haag, braunebergr juffer
-呢杯riesling酸味不重............,而且有我鍾意嘅甜note

4) best of gaggan set x 2 (@4000baht)
i) nacho's mood
-melon ball with coconut

ii) yoghurt explosion
-egg yolk, yoghurt sour, masala spice

iii) edible plastic spiced nuts
-nuts, wasabi
-最有趣喺連個袋都食得

iv) chocolate chilly bomb
-bomb, liquid, mild spice, herbs

v) bird's nest
-鬆脆,幼細, 唔油, 香芫茜味

vi) onion pakoda
-onion cream, 5香粉味

vii) papadam & tomato chutney
- little spicy

viii) ctm - burger
-burger, fluffy, chicken masala, quite spicy

ix) keema (lamb) samosa
-samosa, lamb, mint, quite spicy

x) idly sambar
-foam

xi) egg bhurjee

xii) charcoal
-charcoal, fish, black deep fried bamboo, onion powder
-唔鍾意佢個smoke味,有點膠味

xiii) magic mushroom
-"truffle, forest mushrooms in the shape of a log, edible soil and the garden"
-mushroom, green chili powder, morels, truffle

xiv) red matcha
-"first a cold salad of tomatoes and grapes, then the hot tomato tea ceremony"
-tomato powder, made by skin, local organic produce from the farm in chiang mai, green coriander oil, pepper
-呢個喺好日式化嘅dish..........個楊桃又靚又清甜............d番茄仔嘅番茄味出
-個番茄粉喺由organic本地清邁番茄皮製成.............用熱水+茶道掃沖.........味道有種明顯天然酸........+埋底嘅甜味楊桃,茄仔
-出嚟喺refreshing同gimmick

xv) patrani
-"herbed marinated fish wrapped in edible leaves with tender coconut dashi"
-tender fish meat, jap way of cooking

xvi) pig & pickle
-"72 hours prepared iberian pork loin, in sweet and sour punjabi pickled mix"
-pig, touch of basil, little sour

xvii) dhokla
-"lentil cake snow with curry leaves with mustard seeds"
-coconut ice cream

xviii) goat
-"free range lamb chops sous-vide, finished in tandoor"
-lamb, beetroot sauce

xix) curry
-"blue swimmer crab coastal curry with steamed rice"

xx) gajar halwa
-black carrot ice cream, candied ginger,痴牙皮

xxi) fall season
-"leaves from the royal farm with basil ice cream and 70% chocolate"
-chocolate ice

xxii) bombay cassatta
-"pistachio, mango, rose milk, cardamom, pan leaves and popping candy

xxiii) digestive tamarind leather
-似山渣味,又喺帶點痴牙

後記
-店內環境

-本來先安排坐大房............但我哋見燈光有d暗...........難影相............所以要求調位............去到間細d嘅房裡面...........有3張2人枱.............1左1右已坐咗客..............估唔到中間呢張枱喺風口位...........d風喺頭頂吹落嚟...........食友已有d作感冒..............佢要拎衫出嚟著...........我要用薄披肩包頭

-最遺憾唔記得咗攞咭片

2 則留言:

  1. I like gaggan ar! 估唔到best menu食左3鐘頭內, 又ok喎! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都like..........唯獨甜品嗰part唔得...........你嗰次食咗幾耐呀?

      刪除