2016年2月25日 星期四

Moonshine & The Po'Boys@灣仔 - 有待去多次verify

Moonshine & The Po'Boys

地址 : 灣仔日街4號地下
電話 : 2776 2668
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair(第2次)與good (第1次)之間




2 visits
jan 8 (fri) & 20 (wed), 2016嚟lunch...............共叫咗 :

1) set lunch
a) bread
-暖熱,鬆,ok的

b) soup of the day/ salad
-2次都喺南瓜湯
-不過第1次1個人嚟好飲好多.............因為夠晒熱 (事1/2功倍)............亦有少少buttery味
-第2次嗰日氣溫好凍................佢開住門............我哋4個人..............同1時間serve............熱度唔夠,味道即時變得普通

c) basil crusted horseradish salmon fillet (hk$148)
-serve with double whipped mash, on a pernod lemon cajun cream sauce
-sorry,張相嘅色溫影得好核突
-呢個魚皮很脆, 熱度都唔錯...........難得魚肉仲juicy...........1d都無over/鞋到
-個薯蓉都好味,creamy,但仲混有細薯仔粒.............幾有薯仔味

c) moonshine steak and egg (hk$168)
-8oz steak fillet with sunny side up fried egg serve with kelly beans mash, mixed mushroom and smoky bacon
-第2次嚟叫牛............但呢個唔得...............1d牛味都無............又實............要好用刀咁切
-溫度又唔得

d) dessert
-普通貨色啦,都ok嘅~~~~~

e) drink


後記
1) 店內環境

2) 第2次我介紹同事嚟同佢farewell.............點知第2次嘅質素drop到普通水準................攪到我有d唔好意思................我唔知喺咪4個人嚟...............要1齊上,所以溫度明顯無第1次咁高..............等我再1個人測試吓佢個溫度會有改善...............同埋個menu會否可以擺脫1 3文魚,1 雞,1 steak,1 pasta嘅選擇pattern

3) 佢每個week都會轉menu.............但以我呢2次嚟............轉得好輕微.............差唔多1樣...........好彩我2次都有影底menu............先分到.............希望日後佢嘅menu會變化大d

**4) may 23, 2016 update : 見好耐無嚟...........1人嚟lunch........叫咗個carbonara要求煮硬d..........點知嚟到只喺比港式意粉好啫...........而且越食越鹹.........我食咗~5啖..........就將佢搬埋1邊唔再食作無聲抗議..........後來waitress問我咩事?...........佢知道後好誠懇話叫廚房再煮.........我話唔洗喇~~~~~心中已blacklisted


沒有留言:

張貼留言