2008年3月16日 星期日

亞月家@銅鑼灣 - ok啦

亞月家
 
地址 : 銅鑼灣city super basement-活動booth
電話 : n/a
消費 : $10/head
整體評價 : fair

mar 4, 08又未夠鐘食dinner,但就好肚餓,先嚟呢度食件小食。叫咗黑芝麻味,因平時比較少見。入口都有芝麻香,但唔喺濃味,亦唔喺好甜,可以接受。整體ok,唔會覺得特別好食




點樣去???
1) 銅鑼灣times square旁嘅city super..........應該唔洗教啦

14 則留言:

  1. 長洲都有間賣紅豆餅,有機會介紹下。

    回覆刪除
  2. 好勁喎,咁都知,不過我地長洲人叫呢間野做日本婆。

    回覆刪除
  3. 一般啦,我鍾意食佢果度D手卷。

    回覆刪除
  4. Norton病了入了醫院!今早留短訊我叫我代為通知各位朋友

    回覆刪除
  5. 長洲嗰間, 好耐無去過. 以前細細個間中去長洲玩, 嗰時個檔係喺斜路架, 有位日籍女人賣叮噹餅, 我諗你哋講呢間, 好足紅豆架, 宜家就唔知嘞! 細個乜都話好味
    仲有澳門賣草地街個阿伯D紅豆餅都好懷念 , 惜時間唔啱無緣再食到, 聽聞佢夏天太熱唔賣架, 定係已退咗休就不得而知

    回覆刪除
  6. 長洲既紅豆餅只食過一次,最不滿係有位唔比你坐,唯有一路行一路食,點知食到最後見到紙袋裡面有一隻小強! 話過以後都唔會幫襯!

    回覆刪除
  7. 唔使驚,唔使驚,小强定驚架。

    回覆刪除
  8. 月尾會過去一日咁多, 若有開最多影張相俾你吊下癮

    回覆刪除
  9. 咦? 妳忘記了我叫乜名? 送小強比我妳好蝕底架喎!

    回覆刪除
  10. 送小強好呀,定驚呀,好過服保嬰丹!

    回覆刪除
  11. CJ7? 乜黎咖?香港劇集有時叫我個朋友download, 我得閒至去吸過黎睇!

    回覆刪除
  12. 老喇,腦筋轉唔得快添, 講明CJ7 都諗唔到!

    回覆刪除
  13. 智力問題,亞 John 個仔叫 John Jr.,大雄個仔叫小雄,咁小強爸爸叫乜名呢?
    jj 咁妳話會有幾蝕呢? 仲咁大聲話豪比人添! 赫得我丫。

    回覆刪除
  14. 係咪紅豆蓉會好食d呢?

    回覆刪除