2016年2月13日 星期六

willde ng唔知做乜show@arts centre

jan 10, 2016 (sun)嚟睇..........by thinkingwithouthinking...........@麥高利小劇場...............hk$169/人

買飛完全喺因為好奇會喺咩類型嘅表演.............不過上得山多總遇虎...............curiosity kills the cat

原來只喺1.5 hrs答問會............觀眾問嘢............佢答嘢 (所謂嘅atm式演出).............事前唔知我做觀眾要孭咁重飛架喎.............我估好多觀眾都唔知................我哋嘅工作喺要盡情遭質佢,問到佢難堪,embarrass (但我唔明點解我哋要咁做)

我同隔離個女仔都喺無辜受害者 (但我唔明點解之後投票退$$$$時佢無擧手)............完全唔識表演者...........盲中中買飛嚟睇.........全場著咗>97%嘅觀眾喺佢嘅朋友

當中有dead air.............當時人等人發問/ urge我哋快d問問題/ 點名叫佢d老朋友人發問................做咩啫...........好似上緊堂咁!!!!...........之後有人問咗d少少敏感嘅題目 eg 港女 & 689.............佢就9縮...........扮晒儍咁避開嚟答..............atm形式嘅show喺你定嘅...........但你又無guts答人哋開出嚟嘅topic..............wtf!!!!!

佢d朋友都好客氣............表達咗對場show嘅expectation.........喺諗住當事人會有嘢準備咗present比觀眾.........佢嘅答案喺"咁你事前唔做吓功課喇 (check個show做嘜)"............講到好白"呢個show可能會令你失望"

有1個識佢嘅觀眾動議投票退$$$$ (1/2講笑咁提出).........可惜連埋我都喺得3個人擧手.........當時人好似鬆1口氣咁,笑笑口講........."得3個人"

除咗張leaflet...............仲有卷poster送............不過我無開嚟睇...............今次個show喺歡迎影相...........或即時share去social media上


後記
1) 隔咗咁耐先寫呢篇.........search到喺fb個show原來開咗個public event................雖然無嘜用...........但我剛去咗留言 (好輕手)...........唔知會否被delete.............cap定圖先
https://www.facebook.com/events/1648851545403583/

2) 佢個public event有寫明喺你input題目,佢output故事.........但我記得我睇嗰張宣傳leaflet好似無寫清楚呢個形式.........我喺base on寫呢個人嘅profile (Willde Ng簡介 : 前4A廣告公司智威湯遜執行創意總監。之後自己成立“另一影廠”和TWT廣告公司,兩度榮獲香港4A金帆大獎,服務客戶包括國泰航空、匯豐銀行、強生、麥當勞、7-11等等) 而買飛

最衰我懶環保咁,買完飛就會放番張leaflet上架,免浪費.............所以未能咬定喺被誤導/自己發雞盲

3) 佢唔喺每個topic都可以帶出1個真人故事.........佢嘅回答/故事又唔喺精彩/精僻.........全個show我睇唔到表演者嘅heart, effort, preparation, energy (成條死魚咁, 喺平時講嘢tone.............你睇過吓話劇/ on stage表演,你就會知我講咩!).............成個show喺無精彩位~~~~

4) 呢場show,我只睇到willde ng點樣揸流灘,呃飯食.........佢有好多歪理 ,試圖合理化呢個show令大家失望 (eg logic is rare, 人生大多數嘅時間都喺唔精彩).........佢根本無心做場精彩嘅show.........有心嘅話就會plan定現場反應唔好.........或者觀眾問題刺激唔到quality output有咩對策

5) 我唔知佢憑嘜覺得自己字字誅譏................值$169 (1.5 hrs嘅表演收呢個價,好唔平架!).....................可能喺佢個field度 (mktg界, 傳媒界)好有名..............but sorry我都喺唔識你.............我絶對相信佢喺有料 (做得jwt creative director兼咁多人捧佢場)............但就無放入呢場show度................就算出名,都唔應該交呢個level嘅功課去賺人哋$169

6) 完場後,d觀眾開始走人.............工作人員即刻跑出嚟話外邊有refreshment (睇咁多次show都未試過有refreshment做餘興)............之後仲有1 part,請留步.............透露咗當時人嚟緊會出旅遊書 (Willde吳文芳作為製片人和主持人的環遊世界系列紀錄片「Wanderlust」將於2016年2月在TVB播出)..............你當我儍架咩?..............我已經好唔欣賞呢個人..............仲點會再比$$$$佢賺呀!

7) 呢個show根本就唔應該拎出嚟公開發售.............去呃我呢d無辜小巿民$$$$............既然你d朋友咁心甘情願支持你 (投票退$$$$時.............全場full house得2個佢嘅朋友擧手)............你"昆"佢哋就夠啦

8) 我都要話埋我自己............反應遲鈍,轉數慢,無guts.............當時唔覺得hing,無即場質佢...............完咗先諗到以下嘅問題............於是越諗越hing............耿耿於懷咗成晚 (因為自己做咗大豬豬)............the show has ruined my day~~~~
-我點解要覺得"遭質"你會開心/高興?..............我同你無仇無怨............又唔喺變態............我唔喺咁negative...........無興趣比$$$$嚟"遭質"你
-1個主持去interview 1個嘉賓都要事前做功課..............我都無被通知要做好功課..............點會知要問你咩呀?
-既然得3個人要求退款咁少,筆數咁細,你就退比我哋啦,我尊重嗰d唔洗退款嘅觀眾!
-點解1個performer可以咁無良心/厚顏到交d咁嘅功課去賺人d$$$$...............就算聽到有人嘅不滿聲音............1d內疚都無............仲反似叫你接受.............影衰晒d藝術表演者............尤其喺有正職業餘嗰d
-1個答問會就包裝成1個show............政府高官嘅答問會實際喺場show,但就包裝成答問會.............真喺諷刺...............我要對"show"重新定義~~~~

9) what did i learn?
-willde3番4次提到近期套福爾摩斯電影內嘅1句 - logic is rare..............佢自己完美示範咗比我哋睇
-我又諗番曾經有人講過common sense is not common
-下次只喺1人獨腳show要做吓research............嗰個人嘅profile..........同fb search吓個表演做乜春先好買飛.............因為原來有d人喺可以好不負責任,收咗$$$$交唔足功課~~~~

沒有留言:

張貼留言