2016年2月17日 星期三

The Trafalgar Brewing Company@灣仔 - 算喺咁啦!

The Trafalgar Brewing Company

地址 : 灣仔港灣道28號Brim 28灣景中心1樓10號舖
電話 : 3102 9438
消費 : hk$117/head (ie total hk$233)
純個人評價 : fair與good之間

















jan 13, 2016 (wed)...............2人嚟lunch............叫咗 :

1) set lunch x 2 
a) soup x 2
-唔記得喺咩菜湯.............印象中唔喺落咗好多cream.............所以唔會好"杰"
-配麵包stick

b) beer battered fish and chips (hk$102)
-served with tartar sauce, salad and lemon
-我見好耐無食過炸魚............所以order
-份量喺大
-但脆漿厚咗少少,而且有點苦味...........似自發粉+多咗

b) char-grilled nz rib eye steak (hk$109)
-served with mashed potato, seasonal vegetable, sauteed onion and blak pepper sauce
-友人叫咗medium well
-我試咗少少.............煮到咁熟,但都幾juicy,同無"鞋'度
-呢個好過我條魚

c) desserts x 2
-1件普通嘅sponge cake

d) 熱檸水
-我例行嘅熱飲............友人就點熱檸茶


後記
1) 店內環境

2) 我無book位............不過勝在早.............所以坐咗張臨時枱......無大梳化凳............其他枱已book晒..........呢個價喺呢個位置........包甜品包餐飲...........味道ok.........叫抵食

3) 喺crc返工嘅員工出示咭片可有9折..............友人只帶咗員工証無帶咭片..............無地址,所以enjoy唔到9折

4) 亞經理見我拎部相機多角度咁影食物相..............同我講,不如post埋去openrice..........我就即時lak著咗.......每當餐廳叫我寫/唔好寫上openrice (我認為1個好distorted platform)........我會無明火起...........10000試10000靈.........好似比人侮辱咁............影食物/餐牌相就認定寫openrice架啦咩?...........我就好倔咁回敬 "我唔寫openrice架喎!"...........我知佢哋喺有d無辜

沒有留言:

張貼留言