2016年1月2日 星期六

Foxtail & Broomcorn@灣仔 - 1次已嚇窒 (closed)

closed

Foxtail & Broomcorn

地址 : 灣仔蘭杜街2號麗都大廈5號舖
電話  :2603 2022
website  : http://foxtailandbroomcorn.com/
消費 : hk$92/head
純個人評價 : below average

















dec 8, 2015 (tue)...............自己嚟lunch............叫咗 :

1) weekly special - malaysia laksa (hk$92)
-佢話今日喺laksa...........我即刻問邊度嘅laksa.............佢話馬來西亞.............所以我試
-湯底薄..........無嘜椰奶 (正常因馬式laksa喺唔用).........個辣度都小勁..........幾嗆喉.........除咗個辣味外...........我只食到微微應該喺馬拉盞嘅herbs味
-材料有雞肉,蝦丸,豆卜,芽菜.............佢怪怪嘅用蝦丸?我有d r頭..........螄蚶呢d就唔好諗會有啦!
-用咗米線呢類肥doo doo
-呢碗laksa令我有好多懷疑.............malaysia type laksa..........我只認識penang type...........即喺assam類laksa...........喺又酸又辣,味道好複雜............呢碗肯定唔喺
-番嚟google咗laksa嘅資料.............因為laksa喺1個好complex嘅topic
https://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%8F%BB%E6%B2%99
-呢碗laksa邊款都唔似
-包1杯飲品...........我揀咗熱薑茶


後記
1) 呢度主打東南區嘅麵食...............但呢個weekly special laksa徹底催毁我再試其他嘢嘅勇氣 (佢都好本事..............因為我第1次就算食到唔太好............我都會去多1次verify吓)..............你做到叫weekly special.............喺相當有信心做得好 (我咁諗啦!).............只喺某d因素唔能夠放喺正常menu eg製作時間長.............材料難搵..............你唔會整個special出嚟trap個客呱!

但special嘅味道都咁樣.............我無勇氣(side $$$$ side quota)試佢嘅standard item..............如果有邊樣好...............麻煩話我知~~~~~~

2) menu

沒有留言:

張貼留言