2016年1月20日 星期三

Nosh Cafe & Bar@赤鱲角 - 真.鮮榨橙汁???

Nosh Cafe & Bar

地址 : 赤鱲角香港國際機場1號客運大樓第6層離港層西北客運廊(禁區)
電話 : nil
消費 : ~hk$48/head
純個人評價 : below average

















dec 30, 15 (wed)仲喺有d上呼吸道syndrome..............需要繼續飲鮮榨橙汁...........喺機場裡面終於比我搵到..............買咗 :

1) 鮮榨橙汁 (hk$48)
-找嚟職員問清楚喺咪真喺鮮榨............佢話喺...............同現成1樽樽hk$40唔同
-好............雖然貴..............但我都要照買 (啪天然維他命c喺我個人嘅自然療法)............免得去到泰國感冒發咗出嚟仲side咗個trip
-1路行1路飲...........飲咗2啖.............味道唔喺平時飲開嘅100%鮮榨味道...........有點canned/現成 orange juice嘅假甜味
-咁貴買杯溝橙汁!................儍的嗎?
-我忍唔住............返轉頭黑面問番水吧內嘅男職員 "你有無溝嘢?"...........佢話無, 我話"d味有d假喎?"...............佢話"無理由格?..............如果你唔鍾意,我換過另外嘅比你?"............我話 "我就喺要維他命c".............忍住無講"所以咁貴hk$48/杯我都買!"
-你有你解釋,我有我分析................我都喺信自己嘅味覺
-以後除非見到部榨汁機喺度.............唔會再中計!!!
-其實鮮榨嘅定義都唔喺好難明啫...........唔喺就唔好扮喺啦.............好想比人告咩?
 


後記
1) 條氣頂住..........啟程去曼谷

沒有留言:

張貼留言