2016年1月12日 星期二

鹿頸 --> 谷埔

dec 25, 2015........同友人們去我想行好耐嘅路線 (上次坐車嚟到起點.............喺茶座食早餐.............越食d雨落得越狠.............後來直情喺黃雨添)...............今次喺粉嶺火車站 (a3/ c出口)

之後坐56k (每位hk$8.1)............但因為人龍太長...........我哋又遲咗開始..............所以呢程搭咗的士 (~hk$80)............我哋要分2架的士...........友人個仔好獨立咁唔跟亞爸亞媽..........主動要跟我嗰架!

唔知喺咪我腳頭唔好..............陰陰天,又落過吓雨.........
呢間當然喺我嘅target啦!

轉運啦............喺松記食完lunch...............個天開始光番同藍番...............風景頓時靚好多呀~
我最like亞叔咁有feel

見到前面有個連島位.............諗住喺退潮時間.............行到埋去就知道喺漲潮...........行唔到過去lu

個灘好多蠔殼............搵到隻裡面仲有嘢架!

走嘅時候............又排晒隊去粉嶺火車站



沒有留言:

張貼留言