2014年12月14日 星期日

Interstellar - 星際啟示錄


nov 23, 14 (sun) 嚟睇

人類在地球生存的時代進入倒數,一班探險家進行了人類歷史上最重要的任務 – 遠征太空去尋找人類在星際間生存的可能性。
導演 : Christopher Nolan


後記
見好多人都話好睇..........不過要先明白咩叫蟲洞,黑洞,murphy's law,相對論等等.............喺fb有人share咗呢個link..........可以了解吓先入場睇
http://www.vjmedia.com.hk/articles/2014/11/11/90558
雖然個link已用最簡單嘅方法去解釋...........不過我都唔喺明晒...........但都幫到我大致理解齣戲了...........matthew mcconaughey喺呢齣戲度都型..........最後解釋晒佢個女少時出現嘅異象...........亦有個好結局.............令齣戲不至於太sad

gd movie!...........我鍾意呢齣多過inception.............可能我睇唔明inception............所以領略唔到佢嘅緊溱位............故事嘅創意度同複雜度.............inception喺豐富好多

2 則留言:

  1. 哈!我同你相反
    Interstellar 對我來說一D都唔好睇,因為根本對太空冇興趣
    同埋麥迪文果part 有D夾硬來
    我係陪睇O既

    反而,我喜歡睇inception, 一層又一層
    可能我愛發夢掛 :p

    回覆刪除