2012年8月25日 星期六

Vulgaria - 低俗喜劇

aug 11, 12嚟睇

彭浩翔繼《志明與春嬌》及《春嬌與志明》後,今次編、監、導名符其實的《低俗喜劇》,繼續粗口爛舌,群星爆粗玩串電影圈!本片因含大量粗口而被評為三級片,超過七成對白是正宗地道的粵語粗口,包保你聽過未聽過的粗口都會在片內連環爆發,笑料不絕!
電影監製杜惠彰(杜汶澤 飾),在電影圈混了多年仍是寂寂無名,「撈極唔掂」的他莫講話要有資金開拍新片,甚至連付給大律師前妻(田蕊妮 飾)的贍養費都要一拖再拖。前妻鄙視他,但難得乖女仍當他是偶像,更說希望能在電視上看到他接受訪問。為了達成女兒願望,杜惠彰勢要開拍新戲來個谷底反彈!經好友雷永成(雷宇揚 飾)介紹下,杜惠彰結識內地投資人暴龍(鄭中基 飾),他是廣西黑社會老大,最愛吃野味及有另類性癖好。杜與雷為了得到開拍新電影的機會,為電影作出最終極最壯烈犧牲……最後他們得到暴龍的鼎力投資,但暴龍指定找其兒時偶像邵音音,復出重拍經典春宮片,更命名為《官人我又要》。


導演 : 彭浩翔


後記
呢齣擺明勁講粗口............又喺出自我最鍾意嘅志明與春嬌嘅彭浩翔..............所以好想睇..............呢齣戲每個演員嘅粗口流暢度比志明與春嬌佳..............不過故事內容就志明與春嬌比較生活化同有親切

但全片以鄭中基個角色同演出最搶同爆笑...........坐喺我斜前面嘅1個5x多女人................無諗過有咁多同sex有關嘅題料...............所以喺片頭鄭丹瑞訪問杜文澤嗰段............間唔中都講"痴線.............痴線"................但佢都頂到睇晒成齣戲喎~~~~

1 則留言: