2012年8月23日 星期四

Big John@尖沙咀 - 霎時晚餐

Big John

地址 : 尖沙咀樂道17號地下
電話 : 2739 6035
營業時間 : mon-sat : 8.00am - 8.00pm
消費 : $41/head
整體評價 : fair



aug 06, 12...........從友人手上接過旅遊書...............霎時想喺尖沙咀食埋嘢先回家........即時諗起食友曾提過呢度嘅格仔餅..........叫咗 :

1) 沙律套餐 (hk$41)

i) 沙律
-有4款沙律,最想食嘅薯仔沙律又賣晒
-所以揀咗鮮果沙律
-香蕉只喺舖面,下面主要喺蘋果同哈蜜瓜,1粒提子咁
-蘋果粒同哈蜜瓜粒均好爽口,所以哈蜜瓜粒甜度無嘜
-dressing無嘜咁滯,又"希",所以食唔到有咩味
-全個沙律只喺將3種生果撈埋1兜而已


ii) 格仔餅
-之前見人講佢嘅格仔餅好味,所以佢喺我今次嘅target
-食完沙律,我等咗好耐都未見格仔餅上枱............呢度嘅冷氣超凍,我著晒褸都頂唔住...........所以最後我去搵店員追吓個order
-原來佢嘅格仔餅喺要叫先起..........oh,枉我凍咗咁耐添~~~~
-入口暖熱,外小硬脆,但鬆度差些少
-反而個花生醬好足料,很濃花生香味,幾"杰"身,仲要喺粗粒添.........腦裡即時出現兒時用頂x牌粗粒花生醬搽麵包嘅影像


iii) 飲品
-都喺例牌,正常



後記
1) 這裡嘅外賣單都幾多...........因坐咗幾耐吓,所以見到店員不時轉轉出出去送order

沒有留言:

張貼留言