2012年3月18日 星期日

名家韓國餐廳@尖沙咀 - sell環境


地址 : 尖沙咀彌敦道63號iSQUARE 國際廣場27樓2702號舖
電話 : 2369 1177
消費 : $295/head (total $590)
整體評價 : fair (價$$$$同服務細節因素)

因為要就番喺isquare睇戲.............所以mar 08, 12.........2人來dinner...........叫咗 :

1) 8小碟 (包咗)
-無邊碟特別好食,而泡菜好似醃得酸咗d,辣味隨之而嚟

2) 炆牛肋骨 (hk$188)
-呢個好味,個汁甜甜哋不過可以炆得耐d,起碼紅棗都要腍,個汁要多番d"杰"
-"痴"住有脂肪嘅肉,鬆度還可以,但無脂肪嗰d就結實咗
-我哋無side個汁,用嚟撈唔多夠惹味嘅石鍋飯



3) 石鍋8爪魚雜綿伴飯 (hk$125)
-料喺唔少,但調味好似輕手咗
-所以我哋+番牛肋骨嘅汁,比番d甜味比個飯,即時好食好多



4) 蛋包蝦 (hk$158)
-有點中式蛋煎蝦餅
-蝦大隻,爽口,食到蛋香,油香
-ok的


 


5) 湯 (包咗)
-ok的

6) 自家人蔘雪糕 (hk$60)
-奶味濃,人蔘味比較弱


7) 糖水 (包咗) 
-這是凍的柚子蜜,甜度不算重

 
後記
1) 店內環境................如要坐窗口位..........最低消費$300/人............仲要有時限..............後來先知,原來要食$300並無難度


2) 這裡味道合格有餘..............其實我未食飽............不過要開場,所以要走...........叫咁少嘢,都成$300/人............尖沙咀金馬倫道嘅韓國食肆,好似無論味道同抵食度都會比呢度好...........呢度喺食環境

3) 服務大致不錯..............因為趕時間,所以我哋就先埋單.............估不到當我哋仲飲緊柚子蜜時就已經同我哋tidy up成張枱...........而當時又未有客等...........唔洗有效率到咁啫............呢度都唔喺快餐店.............可以等我哋走咗先執啫~~~~


1 則留言:

  1. Seems so expensive to have this amount of food for $300...Ginseng ice-craem must be good....It is always expensive to have korean food in US...don;t know why...Though they are not expensive stuff...

    回覆刪除