2012年3月13日 星期二

蟹膳@灣仔 - 日式好蟹lunch

蟹膳

地址 : 灣仔譚臣道3號地下
電話 : 2866 1618
消費 : $370/head (ie total $740)
整體評價 : good


mar 03, 12...............2人嚟lunch.........叫咗 :

1) 鱈場蟹天婦羅餐 (hk$328)
i) 前菜
-是我最喜歡嘅枝豆
-是燒來的,可惜並唔熱,同唔喺大隻貨




ii) 蟹肉蒸蛋
-蛋蒸得滑,很明顯+入上湯,很有蟹鮮味,亦很出奇地有種潤腸嘅甘香味
-友人估是否上湯有蟹膏同淆
-裡面同平時嘅蒸蛋1樣,有冬菇粒,和白果,呢個就多咗蟹肉啦
-very gd~~~~



iii) 蟹膏
-這個蟹膏絶無過鹹,海水嘅清新味好出,真的好似即刻喺海度撈上嚟咁



iv) 鱈場蟹天婦羅拼盤
-炸得over咗,肉質無咗juicy,有蟹味,但亦唔喺想像中咁強-有茄子,冬菇,番薯,淨溏心蛋黃,香葉包蟹肉絲,鱈場蟹腳天婦羅
-最有印象會喺溏心蛋,店員食前跟我哋介紹咗,隻蛋黃要全隻放入口,因裡面喺流心,果然,第1次食咁樣的天婦羅,蛋黃汁全在你口內,效果同味道都不錯
-另外無諗過香葉會包住1pat蟹肉絲,從顏色看來,似乎撈過蟹膏



v) 雜菜盤
-皇帝菜,水晶粉,冬菇,本菇,椰菜,豆腐等


vi) 稻庭烏冬
-喺乾身嘅稻庭烏冬款
-要自己淥,湯底很有"木魚"味,不過就鹹咗少少
-我淥得快咗少少,所以就幾咬口吓,我嘅廚藝喺咁上下
-呢隻稻庭烏冬,同放喺我前面嘅1人1鍋,令我即時諗起喺老銅嘅勝x



vii) 甜品
-揀咗番薯,但chemical香味很重

2) 行政套餐 ($338)
i) 前菜
-意見如上
 
ii) 蟹肉蒸蛋
-意見如上

iii) 松葉蟹天婦羅拼盤
-除咗隻蟹唔同之外,其他材料都同鱈場蟹嗰碟1樣
-同樣炸得over咗,不過松葉蟹就無蟹味,換來就喺油香味



iv) 毛蟹
-店員教咗我哋淥x分鐘就得喇
-肉質雖不是好結實嗰種,但多肉,亦帶甜添
-不錯



v) 雜菜盤
-意見如上

vi) 米飯
-粥喺最後,店員會幫我哋煮
-+咗上面嗰碟毛蟹嘅蟹蓋嚟煮
-會問我哋想要"稀"d定"杰"d
-我哋要求"稀"d
-個湯底很濃,所以個粥都好夠味




vii) 甜品
-意見如上
 

後記
1) 店內環境


2) 難得友人回港...........又知佢好鍾意食蟹...............所以就揀咗呢度同佢食lunch.............所以同佢掛住傾,食得好慢..........攪到店員遲咗落場.........唔好意思~~~~

3) 呢度嘅質素唔錯,不過喺個蟹天婦羅同雪糕失色咗d~~~

4) 鱈場蟹同毛蟹池.............多謝友人借相.............因嗰日部機又short short哋




5) 原來這裡真喺同勝手同1個集團架~~~~
 


 



2 則留言:

  1. Thanks again for small JJ for the wonderful crab meal. Food critic is food critic....can tell the difference!

    回覆刪除