2012年3月4日 星期日

勝博殿日式炸豬排@銅鑼灣 - mission complete


地址 : 銅鑼灣恩平道42號亨利中心地庫
電話 : 2895 4111
消費 : $212/head (ie total $425)
整體評價 : good

2nd visit
feb 24, 12.........2大1小來dinner............叫咗 :

1) 炸廣島蠔 (hk$58)
-個皮炸得好鬆脆,亦唔厚gd
-裡面嘅蠔質素都ok,未算10分肥美
-蘸埋個沙律醬同食,也很不錯




2) 配菜 (包咗任食)
-包括有椰菜絲,青瓜片,漬物,味噌湯同白飯/麥飯
-漬物我就交比友人享用
-個椰菜絲新鮮,甜,喜歡混埋枱上嘅柚子醋汁同食,的確更好味
-而個青瓜片仍舊清新味道,爽甜,所以refill咗1次
-上次無試到麥飯..........但腍身咗d...........不過我都有refill過1次




3) 元袓3色豬柳卷套餐.花 (hk$148)
i) 芝麻
-食炸物唔少得嘅磨芝麻玩意
-磨碎咗之後,就+埋枱上附設嘅豬扒汁




ii) 3色豬柳卷
-3款唔同嘅餡,包括咗 : 芝士,露筍,紫蘇烏梅
-侍應放低後,都有提我哋要趁熱食芝士卷
-炸物好熱,所以芝士餡都幾流動吓,好味
-而露筍餡就帶爽口
-紫蘇就相對地平凡d........只喺有佢獨特嘅香葉味



4) 炸豬柳鍋套餐 (hk$138)
-我對任何滑蛋嘜嘜都好有興趣
-有全熟同1/2熟嘅選擇,我當然揀咗1/2熟啦
-流動的主要喺蛋白部份
-呢個嘅focus會去咗蛋同洋蔥身上,因為炸豬柳比d蛋汁咁浸住,仲點會脆口呢
-個汁連埋洋蔥同蛋都甜甜哋,最啱用嚟撈飯同食


5) 黑蜜紅豆雲呢拿雪糕 (hk$38)
-原來小朋友唔鍾意食抹茶味..........所以比佢自己揀
-佢都喺like雲呢拿雪糕
-味道同上次1樣,只喺換咗個另1個雪糕味啫



後記
1) 不知是否fri關係...........今次有限食1.5 hrs嘅要求

2) 小朋友話點解今次又食呢度...........因為我仲有嘢未試晒囉...........心願已成...........所以短期內都唔會嚟第3次..........你想再嚟..........我都唔會so你呀~~~~~

3) 小朋友唔食嘢嘅時候..............全晚就喺度唱年少無知 - "如果命運能選擇.............10字街口........."~~~~~真喺攞命...........我以為佢有睇天與地.........原來佢ah爸只喺播u tube比佢聽啫

沒有留言:

張貼留言