2011年9月14日 星期三

深水埗站澳門翠苑餐廳@深水埗 - 麵包最強 (closed)

地址 : 深水埗欽州街57號地下
電話 : 2194 8008
消費 : 詳情如下
營業時間 : 逢mon休息
整體評價 : good

n visits

嚟過好多次.............揀來2次常餐記錄 :

1) 豬扒包常餐 (hk$21+4)

i) 紅豆冰
-+咗$4將杯飲品upgrade成紅豆冰
-唔多豆,不過勝在味道住家,豆烋到起沙兼有豆味
-佢有個鮮忌廉紅豆冰,下次等我試吓先



ii) 葡式豬扒包
-第1次食佢嘅包時,我真的瞪了1眼,因真喺好脆,又熱到飛起
-所以我對佢嘅包類好有信心.............佢真喺好肯花時間慢烘個包 (個包1/2點燶嘅痕跡都無),抽走水份............叫親佢嘅麵包類,你就預咗起碼15分鐘後先有得食.........人多嘅話時間就要再長d
-其實麵包要做到脆口唔難,不過要時間啫............但咁樣已攞晒d老闆嘅命了...........試問喺香港有邊間食肆會有咁嘅誠意...........佢仲要打正旗號喺茶記添
-佢嘅牛油香,而洋蔥都炒到香甜,唯獨最敗筆喺塊豬扒,無味,好似無嘜醃過咁,我唔知喺失手定點,因我無再食過第2次了,所以証實唔到



2) 牛腩湯通粉常餐 (hk$27+1)

i) 葡式鮮茄牛腩湯通粉
-佢嘅鮮茄湯底,味道好自然,而且去到尾仲飲到薯仔沙
-料有番茄,紅蘿蔔,洋蔥,薯仔同牛腩粒
-個牛腩粒雖然唔多,但有質素,粗粒,有牛味同最緊要喺鬆腍



ii) 熱horlick
-正常



iii) 奶油豬仔包

-原本跟牛油豬仔包,+咗$1upgrade成奶油豬仔,因我鍾意食甜嘢
-食過佢嘅豬仔包都有成5-6次,每次都喺有水準,就算lunch嘅旺場時間都無走樣...........只喺要勁等啫.........我真喺好欣賞佢呢份堅持,有d高級食肆對味道都無佢咁高要求




 
後記

1) 個全日供應常餐選擇好多.............又flexibile,只要+個差價就可以upgrade個包,飲品

2) 另外佢個農夫包都唔錯,只喺食嘅時候會"論盡"d啫

沒有留言:

張貼留言