2011年9月12日 星期一

香宮@尖沙咀 - 叫做1訪


地址 : 尖沙咀麼地道64號九龍香格里拉大酒店地下1層
電話 : 2733 8754
消費 : $480/head
整體評價 : absolutely fair(以咁嘅價$$$$)

aug 29, 11嚟.............攪手安排咗4圍...........食咗 :


1) 蜜餞叉燒 x 2

-表面還很亮麗,但肉唔夠鬆,同有質素嘅叉燒比,佢比較實咗些少
-蜜味度都ok的



2) 海參牛肝菌釀雞腿
-裡面釀咗好大舊海參
-但個人對用個獻底浸住雞腿嘅個做法麻麻哋


3) 妙製乳龍2食 (+hk$180)
-呢個自選項目,我就無+$$$$食,純借格離食友碟嘢嚟影
-蝦頭拎去椒鹽,而個身就炒
-個龍蝦殼炸好得好脆,我坐喺旁邊都聽到清脆嘅裂爆聲
-問食友味道如何...........佢嘅答案喺ok啦..............我再問值唔值用$180食呢碟嘢呀?............佢搖搖頭~~~~



4) 黃金鹽香雞
-我食嗰件好鹹,但又唔喺每個食友都話鹹,相信喺唔均勻

5) 稻草骨
-如果我之前未食過用稻草煮嘅肉,我就唔會咁重手比2個差
-精緻就確實精緻,但見到用咁幼嘅鹹水草,我就知唔多會有稻草味............果然,呢點已令我失望不已
-我只喺食過1次(銅鑼灣心x)用鹹水草勁紮住件牛西施去煮............味道1試難忘~~~
-每件嘅高度都好唔同.........我呢件算比較高..........已有脂膏,但肉質都唔夠鬆,而味道喺酸酸甜甜,即有點似醬烤骨咁la
-同旁邊嘅食友交流過.........佢嗰件矮d,原因喺無咗中間嘅肥膏............可想而知佢嗰舊會帶實添la



6) 高湯龍皇果 (+hk$180)
-另1自選項目,我無+$$$$食,借咗其他食友碟嘢嚟影
-聽說個湯得,1d味精都無




7) 清湯香芹蘿蔔牛面頰鍋
-喺全晚比較似樣嘅1道菜
-有牛味,有肉質,蘿蔔清甜,無渣,腍度適中



8) 香酥荔芋鴨脯

-個皮炸得唔夠酥鬆,但都叫合格
-最唔ok就喺個鴨皮,比較乾實,1點都唔脆
-只喺伴碟比較西式,有士多啤梨粒,frisee同mustard混成嘅醬



9) 竹笙上素卷

-很細份量,真喺精緻菜
-又喺比成個獻"湖"浸住,非我所好



10) 薑蔥白胡椒蟹香底米

-很特別嘅配搭,據說新大廚喺由新+坡回流嘅港人.............所以新嘅菜色會有點東南亞色彩
-蟹很粗大好肉地,但無鮮味
-當中食到溫和嘅白胡椒味,唔搶
-但個米線物體比較濕,有點油膩感





11) 宮廷2儀飯

-想present太極圈
-配搭都幾特別
-蛋白炒飯配上紫米杞子
-都ok的




12) 椰子雪糕紫米金瓜露

-個椰子雪糕幾好,好清,又有自然嘅椰子味
-個金瓜味唔重
-只喺個紫米糰帶nor味



後記
1) 先多謝友人安排打點

2) 枱上擺設+餐具


3) 坦然水準唔高............唯獨好中式嘅環境最讚


1 則留言:

  1. 食presentation and atmosphere....480 差不多: )

    回覆刪除