2011年7月9日 星期六

Ice Cream Gallery@淺水灣 - 鹹味雪糕

地址 : 淺水灣道109號影灣園G117舖
電話 : 2838 8086
website : www.icecreamgallery.com.hk
消費 : 詳情如下
整體評價 : good

jul 01, 11因為鎖定咗入赤柱dinner..........下午就中途喺淺水灣落車...........試吓好特別味道嘅雪糕,4人共叫咗 :

1) 芒果 (hk$30)
-我無試到


2) 法國白松露菌雪糕 (hk$90)
-呢種雪糕已入晒膠兜仔..........所以無得試食
-我哋聽完黑松露同白松露嘅味道分別後,友人倆就要咗白松露
-我哋緊喺要試少少啦...........雖然佢嘅size真喺大到無朋友,hahaha...........友人笑說要用"好很大"先形容得貼切
-而且仲"好抵食"添,hahaha...........所以值唔值得1試,就見仁見智啦...........對我嚟講,當然會覺得值得啦~~~~反正都喺嗰句,食1次之嘛~~~~
-第1啖入口唔濃松露味,但越嗒松露嘅菌香味就越出,越濃,正如女店員所講,個after taste會維持得耐d
-真喺可以將松露嘅味道個性表達到出嚟

3) 法國龍蝦/3文魚雪糕 (hk$50)
-我個心1直都喺想嚟試龍蝦味
-既然無得先試食,咁就博1吓啦
-要慢慢食先食到有海鮮味,微微鹹鹹哋,溫和嘅海鮮味都last得到下1口,間唔中又有點材料肉,又有雪糕嘅甜甜哋
-這個溫和演繹都ok喎


後記
1) price list

2) 女店員有比我試到bacon & egg, bacon粒好大,我覺得似食緊bacon & egg沙律多過雪糕

3) 食完走入去問店員攞咭片............傾傾吓,佢仲送咗2張coupons比我添...........多謝晒

4) 同場+映淺水灣景

 

3 則留言:

  1. 好吸引呀~~ 我都好想去!!

    回覆刪除
  2. 鹹味雪糕真係好少見,不過夏天食凍嘢真係幾正。Repulse Bay is really a nice relaxing place to have a walk.

    回覆刪除
  3. 鹹味雪糕?我接受唔到囉

    回覆刪除