2011年7月24日 星期日

Grand Hyatt Steakhouse@灣仔 - 期待又心急

 
地址 : 灣仔港灣道1號君悅酒店2樓
電話 : 2584 7722
消費 : $550/ head (ie total $2,750)
整體評價 : fair與good之間 

jul 19, 11........是我很期待嘅1餐 (book都book咗成個月)...........部份嘅食友都食咗2次添lu...........我力邀到4個人陪我嚟掃...........5人共叫咗 : 
1) 麵包 (免費)
-脆,但只喺暖熱,可以熱d,咁先可以體驗到個新鮮度
-如與有質素嘅麵包嚟計...........呢個只處於邊緣位
 
2) salad bar連main course x 5 (+ @hk$150)
-個salad bar有2個價.............1個喺連main course,1個喺正常價@hk$250
-條件即喺每份salad bar要叫1份main course
-但佢嘅main course份量都好大.............所以喺叫5個salad bar之前,都check,清楚manager...........免得埋單時有個別salad bar收hk$250啦............佢舉例,2個人叫2個salad bar+1個18oz嘅rib eye,都算到數...........我講咗我嘅tentative order list(1個appetizer, 1個cowboy chop,1個short rib,2個甜品)~~~~ok,approved
-選擇有10款沙律,火腿,肝醬,煙3文魚,大約8款蔬菜同6款沙律dressing
 
i) round 1
-吸收咗食友嘅comment,先攞咗ham,煙3文魚同肝醬
-個3文魚結實,夠煙味,亦有3文魚味,好好味..........坦白講,我喜歡佢嘅3文魚多過火腿
-佢嘅火腿很薄切,聽server講,喺24個月貨,溫和鹹香味,特別挾埋哈蜜瓜,不過唔夠熟甜
-肝醬,唔知用上咩家禽,也滑同夠濕潤,肝味溫和
 
ii) round 2
-當然要試真d個火腿啦,今次有1大片,完整d...........唔..........要再encore多個round先.......hehe
-有10款mix好嘅沙律,試咗青蘋果沙律,酸酸哋,爽爽哋,不錯; 都試咗番茄沙律同薯仔沙律,ok的
 
iii) round 3
-要encore3文魚同火腿,但今次嘅火腿就有筋
-都要試埋佢嘅新鮮菜蔬,無揀到lettuce類,揀來baby spinach,rocket leave同1款比較少見,唔知叫咩名,原來蔬菜旁,仲有d唔同款嘅nuts添
 
3) broiled alaskan king crab legs (hk$260)
-有3款心儀嘅頭盤,最後決定了蟹腳
-3大條,由我嚟拆肉,其中1條比較乾,另外2條都ok,但鮮味唔重
-都ok嘅
 
4) cowboy chop - 32oz (hk$950)
-是屬於canadian angus beef類
-要了5成熟,已幫忙切埋上枱
-外表chargrill
-配個sauce同mustard先犀利..............有紅酒汁,有菇粒汁,原汁..............mustard都有6款,好似喺英式,+咗tarragon, dijon, truffle dijon, pommery(mustard seed嗰款), pommery w/cognac
-我嗰件牛扒中間嫩紅,cut落唔多血水滲出嚟,外表只喺微脆,有微焦味.肉嫩,牛味有,但唔喺好濃嗰款 (原因據好pro嘅食友講呢個就喺加拿大牛嘅特色,牛味比較mild)
-我見友人嗰塊,喺邊位,所以望落明顯會熟d,中間無咁嫩紅,同佢交換咗少少,grill味會重d,雖然喺邊位,會熟d,但1d都唔"鞋"/實
-大家都好忙試吓配唔同芥末,食吓個分別,kind of fun~~~~
-我哋都覺得唔+任何嘢食,都ok,仲raw添,唔會被side track咗
 
5) barbecued short rib (hk$280)
-是屬於canadian angus beef類
-聽食友建議,可以的話盡量將個sauce on side,店方後來解釋喺過程上會塗上sauce,所以只可以將最後先淋上去嘅sauce put on side..........無問題
-cut落去好腍,好腍
-入口已食到個sauce有點蜜糖嘅甜味,牛味弱
-因為肉質腍.........大家都有同1個feel,就喺好似食緊煲完湯嘅西施骨/貴妃骨之類.............大家都諗佢是否煲過先,之後再燒的............expect要食到水份抽多d,肉質組織結實d
 
6) dark rum baba (hk$120)
-個火焰唔明顯,所以都影唔出個效果
-好重酒味呀,真喺無欺場
-第1次食到呢個甜品
-個蛋糕仔軟熟,質感有點fluffy,沾到嘅酒味超強呀..........酒鬼1定會勁like呀~~~~
-底下仲有d醃過嘅柑橘仔
 
7) chocolate mud pie (hk$120)
-好大個圓柱體
-事前已收咗風質感會比較實.........因為喺該店名物,點都要試吓.........正如食友所講,自古好味在嘗試..........除咗我好抗拒嗰d食物例外............hahaha
-cut落都用2隻手先得
-味道比較似milk chocolate多過dark chocolate
-裡面嘅朱古力蛋糕質感偏實........吸引度麻麻
-合5人之力,都清唔晒個朱古力磚頭.........只喺食咗近3/4.......事後我哋都無打包
-個raspberry醬得個酸字,試咗少少就算,不過可能都啱嘅,因為個磚頭實在太膩了
-全碟最得就喺個軟雪糕,好滑,亦夠黏度,好雲呢嗱味
 
8) vanilla soft ice cream (免費)
-大家都好想encore個軟雪糕..........問清楚各人是否有本事清碗先.........費事浪費人家送來嘅心意
-事前亦收咗食友嘅風,可以要求送多碗軟雪糕
-初時server是拒絶的,但我哋話個mud pie咁大個,1碗軟雪糕食晒都仲有咁多"舊"mud pie.........佢就話去睇吓先..........之就送來呢碗軟雪糕了............ko~~~
-友人們都有"匹"多些少mud pie食,當交下功課啦
 
 
後記
1) service,上上下下都好好...........解釋又清楚,有交帶..........分完個cowboy chop食緊之餘,仲有個女老外經理問你覺得d食物點.........同講吓笑添~~~之前收風話除咗ae白金外,另外仲有咭有折..........confirmed只得ae白金同ae黑金咭先有85折
 
2) 今餐每人都食得好飽好飽.................以致3位友人回家後有唔同程度嘅不適.............真喺過意唔去~~~~~
 
3) 我件褸嘅key

4) 我想再嚟1次,不過唔再食salad bar........起碼搵番4個人.........就可以飲個湯,食個tuna tartare, crab cake.............叫個rib eye, tenderloin.............配個sundae,cheesecake/apple crumble~~~

3 則留言:

  1. 我都會想去多次...
    你地都食到唔少野喎....
    同妳一樣,對mud pie麻麻地

    回覆刪除
  2. 你都好厲害, 咁擦得都唔肥. It seems like there are many new restaurants in hotel.....So nice.

    回覆刪除
  3. 我上次個 rib 好牛, 不過真係可能塊塊唔同, 我上次個 cowboy 多根到想喊..
    BTW, 我個胃有空啊, 同埋真係唔好中 salad bar 既計, 實在太飽肚

    回覆刪除