2011年7月6日 星期三

千里之月鮨旬菜@銅鑼灣 - 動了氣


地址 : 銅鑼灣渣甸街渣甸中心6樓
電話 : 2576 1880
消費 : $492.5/head (ie total $985)
整體評價 : 味道good (但發生了小插曲,動了氣) 

jun 30, 11,2人來dinner,叫咗 :

1) 前菜 x 2 (@hk$35)
-老實講,回家睇番張單先發現收咗呢個項目...........嗰晚我遲到.........唔知友人有無食埋我個前菜...........我自己就無食過喇............下次見到友人verify吓先知店方有無overcharge

2) 枝豆 (hk$50)
-我慣性去日本店,都會叫嘅小食
-不是熱的
-豆不是大粒,但腍度同咬口度都ok的

3) 間8 x 2 (@hk$30)
-侍應話間8喺有點似油甘魚的
-肉帶點爽,新鮮

4) 吞拿魚背 x 2 (@hk$50)
-肉質根間8有點像
-同樣新鮮

5) 1品料理 (3款=hk$260)
-從餐牌任選3款
-奇怪3樣嘢上枱時都只喺暖熱,熱度唔夠
-唔記第幾樣嘢上枱時,senior1點的女侍應都有同我哋講唔好意思,因仲有1個刺身order還未上得,要我哋食反過來食咗熱食先

i) 牛脷照燒
-薄切
-肉帶爽,但牛味不重
-調味不錯的

ii) 豚角煮
-因有脂肪,肉質鬆化
-汁帶甜
-用嚟送飯就唔錯

iii) 金菇牛肉卷
-味道ok
-很難會整得唔好食

6) 真鯛2食 (hk$350)
-這就是全晚動氣之所在
-這條刺生魚喺跟上面嘅壽司同1時間落單 (大約8pm)
-但食晒3款陸續來嘅熱食後..........接近9pm都未上到...........真喺覺得好離譜..........刺身只喺清洗,去鱗,齋切就上得........中間我都有追問過條刺身status數次.........但都無1個明確嘅交待...........只喺繼續講唔好意思,就得就得.........講咗等幾分鐘就ok...........最後當然都喺上唔到啦..........最後1次,我真喺越講越火...........已經出到"質"佢嘅語氣(印象中,我極少食飯會發店方脾氣).........我心諗點解要無了期咁等........我睇唔到我仲要等幾耐因為佢哋1直都唔講實情出嚟.........我並唔喺1個unreasonable嘅人............但我要cancel張單........男侍應即刻面有難色..........幾分鐘後..........都9pm了..........條刺身就嚟喇...........成晚嘅氣氛就spoil了

i) 刺身
-1單還1單
-講番味道,厚切,條魚真喺唔錯,肉質雖然未至於爽口,只喺小腍身,但個鮮甜味都出
-望落個皮好似好厚硬咁,其實喺軟身,仲唔會腥添
-可伴以青檸汁/ 蔥花豉油/mix嚟食

ii) 魚頭麵豉湯
-事後將魚頭魚骨肴湯
-味道自然順喉

7) 燒粟米 (送)
-喺店方作為上慢了刺身嘅補償
-甜

8) 甜品 (送)
i) 芒果雪糕
-友人揀咗芒果味

ii) 雜果雪糕
-這個味比較少見,喺菠蘿,芒果同椰子
-3種味都食到
-只喺雪糕冰感過重,似sorbet多d


後記
1) 如果沒有不合理嘅久候事件.........會是滿意的1餐

2) 有點要讚就喺男侍應(有點似陳栢宇)嘅高eq同客人發難嘅妥善處理手法............出唔到食物並唔喺侍應嘅問題,無奈佢哋喺front line,所以就由佢哋處理............佢喺我進入"小癲瘋"狀態時只喺dup晒頭,充滿歉意..........無發過1言.........只有我講............事後當我由火星返番地球時..........佢有再來同我解釋,講番初時同廚房有誤會,出咗1/2條,所以重新整過 (唔怪之得中段時,佢曾走來講今日番嘅魚細d,厚切唔到1x塊出嚟..........建議我薄切,不過好快比我reject咗)..............就喺咁,所以就耐咗...........其實佢1早就應該老實d,講個真相出嚟..........而唔喺拖住個客...........客人喺有知情權的...........不過我對於自己剛才嘅語氣.............都同佢講番唔好意思

 
點樣去???

1) mtr銅鑼灣站.........f出口

2) 向左手面望就會見到紅van停泊嘅細街..........向呢條細街行入去

3) 不停向前行..............起碼要過咗1/2

4) 見到有座builing有好個水牌............呢座就喺

5) 望入去就喺渣甸中心大堂

1 則留言:

  1. 可能等咗好"內"條魚先至上鈎。

    回覆刪除