2011年7月20日 星期三

3D Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 - 3D 哈利波特 – 死神的聖物2


jul 16, 11嚟睇
《哈利波特 – 死神的聖物 2》是萬眾期待的《哈利波特》電影系列結局篇。
在這歷史性的最終回,魔法世界的正邪之戰已經發展到一發不可收拾的地步。危機逐步迫近,魔法世界裡沒有人能夠倖免。面對與佛地魔的正面交鋒,哈利波特可能要為此作出終極犧牲。
一切都會在此了斷。

後記
哈利波特嘅終結篇,所以1定要去睇埋佢啦.............不過故事緊湊度1般...........最欺場就喺最尾講19年後..............所有角色都唔化老d

3 則留言:

  1. 19年後佢地都係得個三十幾歲0者,差唔多啦! 其實都係得妙麗一個睇落太後生0者! 哈哈 不過佢地d仔仔女女同佢地都幾似樣,好搞笑!

    回覆刪除
  2. I think I will skip it. After all, the series does not surprise me on the whole and No 5 is disappointing. I still have not seen Part 1...

    回覆刪除
  3. 依套野我睇到唔知5定6就放棄左....

    回覆刪除