2011年7月2日 星期六

新聯豐粉麵家@深水埗 - 整體有質素

新聯豐粉麵家

地址 : 深水埗桂林街143號地下
電話 : nil
消費 : 詳情如下
整體評價 : good

n visits
綜合了4次,試咗 :

1) 貢丸魚蛋伊麵 (hk$31)
-第1次來,沒有帶相機
-試圖要求伊麵煮硬d,亞姐又好認真幫我落單寫要"爽"
-貢丸結實,魚蛋不是彈嗰隻,小腍身,都ok good
-麵質ok啦 

2) 鮮8爪魚串 (hk$7)
-喺門口見佢賣緊,已覺得佢嘅8爪魚串好肥美吸引
-有d客直頭只喺來"篤"番串
-肉質軟腍中帶微彈,唔似浸過化學品
-個咖喱汁惹味,越食越辣...........我嘅上限呀

3) 醬爆丸墨丸河 (hk$29)
-今晚都喺食唔到魚皮餃,亞姐話攞咗好少魚皮餃,所以通常晩巿都已經賣晒
-墨丸嘅鮮味溫和,都ok的
-醬爆丸裡面好juicy
-最喜歡佢嘅河粉喺好明顯有米香

4) 油菜 (hk$10)

5) 肉丸粥 (hk$18)
-粥底味道比同區嘅新x園自然,而且仲+有生菜絲,所以增+了爽口
-不過佢嘅肉丸質感不夠結實,這點就喺新x園做得好d
-上次來見有2個客都喺叫豬膶粥,下次可以試吓

6) 椰汁 (hk$8)
-很自然嘅椰子味,只喺略嫌甜咗d

7) 魚皮餃雲吞麵 (hk$29)
-今次lunch來,終於有魚皮餃了,亞姐都替我高興 (佢已經記得我想食魚皮餃)................但可惜味道唔好,又油膩..........其實我應該分柝到味道唔會太好,因為如果好味,d客鍾意,就唔會攞咁少番嚟賣...........今次stupid了
-反而個麵爽彈,鹼水味又唔多覺喎
-雲吞又幾鮮味

 

沒有留言:

張貼留言