2011年3月28日 星期一

Limehouse@灣仔 - 鴨肝鴨蛋果然名物

地址 : 灣仔船街35號地下
電話 : 2528 5818
消費 : $185/head (ie total $370)
整體評價 : fair與good之間

mar 04, 11, 2人嚟lunch,叫咗 : 
1) set lunch x 2 (@hk$88)
i) potato & leek soup x 2
-小"杰"身,creamy,但質感比起我上次喺soho嘅verxx食到的水咗少少,食唔到薯蓉,好似無咁足料

ii) fish and chips
-脆漿脆薄,魚肉也juicy
-配以mayonnaise同malt vinegar
-只喺覺得味道上比較淡,2款sauce味道都唔喺好出
-mayonnaise只比到油膩感,沒有多大的酸意
-vinegar亦唔食到好搶味
-可能唔正宗嘅食法,即喺點茄汁,會啱我口味d

iii) linguine with tomato and basil
-因1次過上晒3道菜,到食佢時,已不太熱了
-意粉不腍
-酸度都不錯

iv) drinks x 2
-我叫了熱檸水,友人叫了熱檸茶
-正常

2) chocolate mousse x 2 (@+hk$30)
-額外+$30就有1個是日甜品
-朱古力味濃,質感唔會過實,都ok的
-但最想食到的就喺english trifle,可惜嗰日都喺無得供應

3) duck liver with egg (hk$98)
-之前問過食友,最signature就喺呢個
-所以散叫都要食
-上枱時熱辣辣的,我哋揀咗先食呢個
-鴨肝有明顯禽"so"味
-個鴨蛋王好橙紅,1 cut落去,蛋王汁即刻流出
-蛋白邊煎到脆香
-伴埋旁邊嘅"杰"身balsamic sauce同食,真的好好味
-呢碟菜幫全餐拉回了好多分數


後記
1) 本來呢餐喺我打算請友人..........但就比友人爭贏咗..........多謝晒...........其實我好多謝好多謝友人喺呢1年多以嚟對我嘅支持同幫忙..........我自覺煩麻咗佢好多........極度不好意思,甚至覺得虧欠咗佢............但友人總叫我唔好咁諗..........but i'm really sorry 4 bringing so many unnecessary trouble 2 u~~~~

2) 餐廳位置喺屈咗上樓梯級,環境好寧靜..........裝修都好外國feel,好舒服

2 則留言:

  1. I don't like adding malt vinegar for the fish as well but I love tartar sauce ( even make my own tartar sauce). The best fish and chip I have tried is not at a pertty trendy restaurant but in a small remote village in the UK. The fish is really crispy and fresh.
    What is the stuff underneath the foie gras and egg? Looks so well cooked and special.

    回覆刪除
  2. fish n chips同鵝肝蛋都好吸引丫

    回覆刪除