2011年3月14日 星期一

Naozen日本料理@中環 - 終於1試 (closed)


地址 : 中環威靈頓街21-25號地下
電話 : 2877 6668
消費 : $230/head (ie total $460)
整體評價 : fair與good之間 

feb 08, 11, 2人來 lunch,叫咗2個sets :

1) 刺身定食 (hk$190)
i) 沙律
-正常
-後來睇番menu,我呢個餐唔應該有沙律
-所以我發現,本來的漬物就沒有了
-不過反而咁樣仲好,因我唔多食漬物的





 
 
ii) 前菜
-喺豆卜同小棠菜
-是帶鮮味,並非酸甜
-味道不錯,更愛個兜仔,好靚~~~




iii) 刺身飯
-刺身沒多貴價的,但質素是不差的,新鮮,但可以更好,例如3文魚子,唔腥,唔會過鹹,但就唔多有甜味
-因前排先知道正宗嘅刺身應是室溫,而唔喺冰涼的,呢點這個刺身飯就稱職了
-喜歡佢底下嘅飯不多,保持番個主角喺個刺身度







iv) 日式燉蛋
-不算燉得好滑,不過味道的確不錯










v) 麵豉湯
-ok,順喉








vi) 甜品
-juicy有橙味







2) 碎雜錦魚生飯定食 (hk$160)
i) 沙律
意見如上

ii) 前菜
意見如上

iii) 漬物

iv) 碎雜錦魚生飯
-隻碗好靚呀
-見d材料同我嘅刺身飯差唔多,所以無試食到
-相信友人應該滿意

v) 麵豉湯
-意見如上

vi) 甜品
-意見如上






3) 冷豆腐 (hk$60)
-額外叫多個凍豆腐試吓
-共有5小磚,浸於冰水中
-有3款(木魚絲,薑蓉,蔥花)唔同嘅配料比我哋佐食
-我先試淨食,咩都唔+
-很滑,也有明顯嘅豆味
-之後,我就逐款試配料,最喜歡是+蔥花


後記
1) 店內環境.........佢好似無嘜2人枱,所以我哋就喺坐4人枱,好鬆動

2) 餐具.........d碗仔,碟仔都好靚,好精緻

3) 友人話呢間低調嘅日本舖已開咗>10年..........不過我宜家先第1次去食咋

 
點樣去???
1) 坐mtr中環站d2出口.............轉右

2) 去到戲院呢個街口..............轉左

 
3) 過咗對面馬路..........向右行


4) 去到德己立街................轉上

5) 去到威靈頓街口........轉入去,喺翠x茶餐廳隔離

2 則留言:

  1. 我食過一次,覺得貴唔抵食

    回覆刪除
  2. Things in Central is always pricy. I recall I have just a bowl of rice with eel in Central 10 + years ago, costed me 150 +. But that was quite yummy.

    回覆刪除