2011年3月26日 星期六

哈佛提素@上環 - 清腸胃,-屈氣


地址 : 上環新街市街億利商業大廈A-B舖
電話 : 2542 4788
消費 :  total $56
整體評價 : good

2nd visit
上次來已是3年前了...........feb 27, 11從澳門提早了回港..........想喺附近大家食完晚飯先回家........因為澳門之旅無嘜點食到蔬菜同生果..........所以諗起了這裡,食咗 :

1) my plate (hk$56)
-現在+了價............要$16/100g
-buffet table放了大約有1x款嘅選擇,魚生都有呀,不過我無揀
-估不到都唔喺揀咗好多,都要成$60咁滯.......友人們"匹"得比我多........大家都覺得好貴呀
-有清炒菠菜,釀豆腐,4季豆,冬瓜粟米紅腰豆,炒雜菜,葡汁南瓜同素肉餅
-全部都唔油膩,夠味得嚟,又唔喺濃味,調味恰宜
-d食物越來越貴(唔單止呢度),真喺要好好珍惜,唔好浪費

2) 飯,湯,粥 (免費任食)
-我共食了2碗飯同1小碗湯
-個湯都幾清甜架

4 則留言:

  1. 呢間野未加價之前都已經覺得貴! \ 中環中心旁有一間素食,真係平靚正,不過要唔介意坐得唔舒服!

    回覆刪除
  2. It is really good to have some veggi and brown rice sometimes. Good for health!

    回覆刪除
  3. http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13448

    回覆刪除
  4. u r welcome buddy. dine in...don't take away. 我見到 openrice d 人既飯盒唔多靚仔,反而 dine in 重好樣 d。 星期日應該唔開,星期六好似有糖水送添!

    回覆刪除