2011年3月29日 星期二

黃石碼頭 --> 海下

mar 06, 11........食友攪行山...............喺bb級level,所以我可以join..........先喺鑽石山巴士站..........坐96r(要1小時)直接去到黃石碼頭............行咗大約3.5hrs去到海下

原來我喺第1次去黃石碼頭


我哋1出發時,已遇到有消防員出動..........原來有行山人士在這個位扭親,行唔到..........有1食友好早就+快步伐跟住消防隊............於是我哋喺呢個point遇番食友


原來海下喺禁區...........所以我哋喺海下走時,只有綠van.........而且仲大排長龍添呀.........等咗我哋>1 hr呢~~~~

2 則留言:

  1. 下次要一齊食晒飯丫

    回覆刪除
  2. So nice to hike 海下. Last time I walked into the water and saw a lot of starfish.

    回覆刪除