2009年8月25日 星期二

日本中部/ day 10 - aug 08, 09

day 10行程(last day) - aug 08, 09


早餐 (buffet式)

名稱 : 名鐵格蘭酒店 meitetsu grand hotel
地址 : postal code 450 0002 名古屋市中村區名駅1丁目2番4號
電話 : 052 582 2211
傳真 : 052 582 2230
收費 : 0因酒店職員擺烏龍...........check in時送來早餐卷 (hotel voucher都寫明唔包早餐)



 
今日路線詳情
名古屋 --> 香港 (無咗部toyota了 :()


名古屋遊點
1) 綠洲21
喺我哋行去電視塔途中..........聽到好響嘅live唱歌聲.............原來嗰日喺gospel day........好欣賞個非1般指揮家(綠色衫嗰位),唔用指揮捧.......用身體嚟指揮,夠晒投入,動感同感染力..........呢個只喺rehersal........正式表演喺下午

2) 電視塔

收費 : @yen600

上面嘅風景


同場笑料XD : 喺地下等lift時........電梯女郎擧起3隻手指.........我哋以為喺只可入多3個人,所以我哋就擧番4隻手指.........電梯女郎hold住部lift.......大家來回幾轉擧嚟擧去........全lift人望住...........原來佢意思喺上3樓.........佢可能都好困惑.........呢部lift根本上唔到4樓,hahaha


午餐



名稱 : 全日文,唔知寫嘜
地址 : 名古屋地下鐵內地下街..........唔知邊個位坐lift上7樓嘅食肆
電話 : 052 562 0008
收費 : yen485/ head (ie total yen1,940

叫咗1個燒餅同蛋包炒麵..........我就覺得炒麵好味d..........不過油煙味都幾濃吓

*友人m當然唔夠飽,之後佢去到另1間食拉麵 


飯後甜品



名稱 : club harie
地址 : 名古屋地下鐵內地下街..........唔知邊個出口附近
收費 : yen630 

嗰度有2條隊.........1條紅色就排剛做好,仲暖熱嘅........另1條藍色就喺凍咗,有完善packing,所以亦會收貴d

午飯前賣咗...........留待餐後食..........外有1層好薄好薄嘅糖霜,小脆.........蛋糕部份,就好軟熟,但我比較喜歡呢種"樹輪蛋糕" (我自己作)要綿實嘅質感,所以食完之後,大家都無再買番香港............事後我都有諗過會唔會凍咗之後,個質感就會變得綿實呢~~~~
 

去機場
我哋拉住個喼連戰利品(當然好重啦~~~尤其友人k.........好犀利咁抬咗1包5kg嘅日本米返香港).........坐名鐵線去中部國際空港站 .......... @yen1,200 (呢班全車都喺1st class),幸好喺站內只喺要落1程樓梯啫


* check in時,友人r同我向友人m報咗仇...........桃源酒店嗰晚被"整古 - 丟下不顧"

友人r站喺友人m身旁 : "你(我)喺咪想報仇呢........我同你報"

友人m當時著住沙灘拖........單着腳,"qiu"住咁企

友人r1腳就將佢1隻沙灘拖踢到小遠處..........hahaha............令到友人m要赤腳行幾步執番隻拖


機場tea break

website : http://yamachan.co.jp

跟住書仔...........就試咗呢檔燒雞翼........買咗1盒(5隻)............但得個味粉嘅鹹字,又乾,又瘦.........10分no good
 

上機
我哋坐國泰cx531 (etd 05:15pm)..........停1停台北...........

*喺機上,我被友人r同友人m夾住咁坐............佢哋都坐得好"ar jar"

我 : "你呀 (友人r)........成個人"i"晒埋嚟........你睇佢鴉(友人m坐窗口位).......成個"爭"頂出嚟"

友人m聽到我咁講,即刻成個人趴埋窗口...............貼晒埋去咁滯 (我諗都諗唔到佢嘅即時反應咁攪笑)

友人r : "我好鍾意你(友人m)個反應..........hahaha" 

機上晚餐

機上包點

番到香港機場 (eta 10:00pm)
 

大總結
1) 首先鳴謝blog上嘅波比爸媽............出發前問咗佢好多問題..........佢有問必答,仲對我哋嘅本來路線(唔work)提供了寶貴嘅意見

2) 今次嘅組合喺我呢個跟開團嘅xover3個自由人/自駕人.............所以我今次嘅旅行contribution唔多........因我又唔識揸車/睇地圖/gps.........編排路線時,我又跟唔上佢哋嘅speed.........我只好做管數+其他minor嘅事務..........幸苦晒佢哋 

3) 始終大家第1次1齊出門..........仲10日咁多添.........所以開頭都要d時間大家互相適應吓..........今次可算喺1班激動火爆團.........友人們好易會上火/燥狂,hahaha..........我就少d,不過我就有暴力傾向.........成日打佢哋 

4) 全程都幾多笑料...........好似男女共浴1齊"蒙"面嘅理論............sports guy嘅演進.........抺車亞嬸換車頂幾$$$$問題...........友人m嘅口頭禪"豬.........見到豬,就見到你/我"(佢有時都會話番自己)...........友人r同友人m到決定邊個揸車時嘅禮讓法,完全發揮了中國人謙讓嘅美德...........true/ dare嘅講假話要"斷雙腳,死父母"(咁毒,所以只喺講吓啫,無玩到) 

5) 見到友人r同當地嘅日本人溝通好攪笑..........1個講全日文,1個講全廣東話,友人r又好好嘢,佢又意會到日本人想講咩..........場面好惹笑...........所以我都被感染,唔再講英文..........跟佢用廣東話,+埋手勢去溝通 

6) 時間"流流長"............車上我哋就估吓歌手.............行街時,友人r+m最鍾意出周星星戲內嘅對白............比我哋估戲名.............經典喺羅家英嘅佛印角色..........搖住頭大叫 : "好難捉摸呀~~~~" 

7) 今次揸車嘅旅行模式對我嚟講好新鮮.............去嘅溫泉旅館都好有規模.........我好似個大鄉里咁............車上嘅gps好強,不過1定要有想去地方嘅電話/傳真號碼............但佢有2次點錯晒............所以都唔可以盡信,還是留意路牌同大方向 

8) 今次可能喺托友人m嘅鴻福........去到重要嘅戶外景點 (黑部峽谷, 立山黑部同上高地,都好好天.......)真喺天公待我哋不薄 

9) 我以前好少浸溫泉........今次嘅泡湯頻密度頗高 (溫泉嗰日,就1日3次).........不驚不覺........我好似有d上癮........因發現皮膚真喺明顯滑咗 

10) 除咗友人r外,無人準備到cd.........所以由未聽過嘅小酒窩(林俊傑+亞sa/國語版)..........聽到去識得背.........全車程+喺房嘅mp3聽咗成近100次 (國語版+廣東話版)..........成為咗我哋今次嘅主題曲............返到香港,我估唔到我都會喺街行行吓時..........自己唱

JJ:我還在尋找 一個依靠 和一個擁抱
誰替我祈禱 替我煩惱 為我生氣為我鬧
 
SA:幸福開始有預兆 緣分讓我們慢慢緊靠
然後孤單被吞沒了 無聊變得有話聊 有變化了

chorus :
小酒窩長睫毛 是你最美的記號
SA:我每天睡不著 想念你的微笑
你不知道 你對我多麼重要
(JJ:你不知道 多麼重要)
SA:有了你生命完整的剛好
 
合:小酒窩長睫毛 迷人的無可救藥
JJ:我放慢了步調 感覺像是喝醉了
合:終於找到心有靈犀的美好
一輩子暖暖的好 我永遠愛你到老

SA:幸福開始有預兆 緣分讓我們慢慢緊靠
然後孤單被吞沒了 無聊變得有話聊 有變化了
 

合:小酒窩長睫毛 是你最美的記號
SA:我每天睡不著 想念你的微笑
你不知道 你對我多麼重要
(JJ:你不知道 多麼重要)
SA:有了你生命完整的剛好
 
合:小酒窩長睫毛 迷人的無可救藥
JJ:我放慢了步調 感覺像是喝醉了
合:終於找到心有靈犀的美好
一輩子暖暖的好 我永遠愛你到老
 
WO~
合:小酒窩長睫毛 迷人的無可救藥
JJ:我放慢了步調 感覺像是喝醉了
合:終於找到心有靈犀的美好
一輩子暖暖的好 我永遠愛你到老

10 則留言:

  1. 喂,講周星星文西對白果個係友人m不是友人r,不要攪錯了!
    Overall: Good job! JJ!
    10行程都比你呢個史官紀錄晒!重要有埋個總結同埋後記,真係好野!你依家先領略到浸温泉的吸引呢?好彩都未遲!大把日子比你浸。咁你終於都明白點解有人成日都想返鄉下啦!
    去完呢次,仲夠唔夠膽join呢班自由燥狂團?哈哈哈.....

    回覆刪除
  2. "好難捉摸呀~~~~"講嘅係佛印, not 聞西.........

    回覆刪除
  3. 家肥與小牧8/25/2009 5:11 上午

    樹輪蛋糕和雞翼最正﹗

    回覆刪除
  4. Happy trip la...

    回覆刪除
  5. 一盤既飛機歺, 都比你影到好好味咁!

    回覆刪除
  6. 好搞笑, 估你唔到會以小酒窩隻歌做ending! 你個trip好靚好綠呀, 去完近視應該都可以淺幾十度呢, 不過日日都食日本野會唔會有D悶呀?

    回覆刪除
  7. 聽咁多次會抆.

    回覆刪除
  8. 好精采的行程 謝謝分享

    回覆刪除
  9. 好嘢你終於回HK了~雖然你E個行程真的超正~不過日本太遠了...幾難有機會食到~呢~哈哈~

    回覆刪除
  10. 前兩日行開吉X島超市,比我買到「十勝」明治北海道果隻乳酪,$28.xx有4杯,仲係覺得佢好好食。正呀!

    回覆刪除