2009年8月7日 星期五

public enemies - 大犯罪家



jul 25, 09嚟睇

根據真人真事改編,故事關於美國30年代叱吒一時的傳奇銀行大盜John Dillinger,由《盜火線》《同行殺機》著名動作導演米高曼掌舵,《魔盜王》系列型格巨星尊尼特普、《蝙蝠俠-黑夜之神》男星基斯頓比爾及《粉紅色的一生》金像影后瑪莉安歌迪娜領銜主演。
1933年代美國經濟大蕭條時期,令人聞風喪膽的銀行悍匪John Dillinger(尊尼特普 飾)與其賊黨橫行無忌,穿州過省四處犯案,警察及牢獄都無法制止他--John Dillinger即使被捕亦能成功高調越獄。強悍不羈的他更抱得美人歸,女友Billie Frechette(瑪莉安歌迪娜 飾)甘願跟隨他闖盪江湖;而美國民眾認為銀行是經濟衰退的罪魁禍首,對於連環銀行械劫案反而感到大快人心。
John Dillinger的賊黨日益壯大,調查局局長J. Edgar Hoover(比利告魯杜 飾)乘勢組成聯邦調查局FBI,並將John Dillinger列為美國頭號「人民公敵」,特務探員Melvin Purvis(基斯頓比爾 飾)臨危受命,對賊匪窮追不捨。
經過連番追捕及槍戰,Melvin Purvis處於下風,未能智勝亦不能力敵John Dillinger與其黨羽, 聯邦調查局束手無策,直至John Dillinger被出賣,警方才有機可乘……

後記


相信當年嘅john dillinger好巴閉,又逃獄,又打劫銀行...........但就無傷及無辜,又有道義(電影喺咁,真實喺咪就唔知)

由johnny depp演,演得個角色好型,好有魅力,好似香港版梁朝偉咁。個故事唔會好有明顯嘅波動/渲染位.........其實都平實吓,不過就唔悶.......可能喺想數吓警方要幾多round先可以取下john dillinger

沒有留言:

張貼留言