2009年8月29日 星期六

澳門你好/ aug 16-17, 09 (part 2)

8) 沛記咖啡室

地址 : 氹仔官也街25號地下
消費 : mop5/head (ie total mop10)
營業時間 : 6.00am-6.00pm
整體評價 : good

aug 17, 09,其實食完之前嘅早餐..........打算行陣消化吓先再食.......但去到門口,竟然見到1盤剛出爐嘅蛋糕仔........入到去近門嘅收銀位........牛油味真喺香噴噴........機不可失,好難忍呢,所以完全忘記之前食唔落嘅言論............我同另1友人共買咗2個食 :

1) 合桃蛋糕仔 x 2
-因剛出爐,所以超熱..........店員知道我哋即刻食,都仲可以放上牛油紙上賣比我哋,否則要等佢涼少少先可以入膠袋
-好燙口,剛出爐喺唔同d嘅.........外小脆,裡面好鬆軟
-或者涼多少少,可能食落會有另1番質感


後記
- 女店員好好.....知我想影,特別拉出嚟比我哋影個夠.........明顯合桃味嘅銷情1定比提子乾味嘅好幾倍

- 女店員話我哋好彩,嗰日比平時(大約11.00am)早出


9) 菓子天地

地址 : 新馬路大砲台街 (潘榮記對面)
消費 : mop20
整體評價 : good
 

aug 17, 09,本想喺午餐前買金$$$$餅.........可惜佢無咁早有貨(剛開始動手做),要>1.00pm..........見到勁口渴,所以叫杯鮮果汁飲吓先 :
 
1) 益力多+西瓜底生果杯
-唔覺意叫咗有生果.......所以果汁就唔多,啜幾啖就飲完
-生果有車厘子,奇異果,芒果,西瓜,哈密瓜同火龍果等,也很甜


10) Robuchon a Galera

地址 : 澳門葡京路2號和4號葡京酒店西座三樓
消費 : mop460/head (ie total mop1,380)
營業時間 : >12.00noon & >6.30pm
整體評價 : good
 
1直夢寐以求嘅米芝蓮3星級食府(差唔多3個星期前訂咗)..........aug 17, 09,..........叫咗3個3courses (頭盤/湯+海鮮/肉+甜品) 嘅午餐 :

1) 水
-諗住都唔會有水供應,所以叫咗1樽無氣水
-事後發現好似有filter water供應,又lai咗嘢,haha

2) welcome appetizer (免費)
-有3層,waitress有介紹過,不過聽得唔清楚,只記得中層喺port酒
-泡沬好有芝士味,出色嘅份子料理............全杯似喺液化咗嘅芝士杯+mousse
-好味


3) 麵包籃 (免費)
-比咗>6種唔同嘅麵包
-我只揀咗3款比較特別嘅食,為保之後嘅正餐,所以無每款都試

呢個喺煙肉碎包
-呢個裡面唔喺實心,所以好鬆,有點牛角包嘅質感
-呢個就裡面嘅溶芝士泛濫到出晒

4) 頭盤
i) le foie gras (foie gras shaving & fine mousse corn w/citrus jelly & green oil)
-先"匹"個粟米cream嚟嗒.......有自然嘅粟米甜味,又creamy
-上面放了1粒爆谷,軟軟中又有少少煙韌
-個主角刨肝片密度高,幼滑,有濃肝味(所以應該喺鴨肝),因為不經煎過,所以入口清新,唔油膩
-火箭菜帶少少甘味
-very good


ii) le crabe (fresh crab meat in a cold sweet and sour turnip ravioli, flavored w/nutmeg & rosemary) 
-用酸蘿蔔薄片當成雲吞皮咁,微酸
-裡面全是蟹肉,鮮味仲好有空間可以強多d,咁呢味就會出色好多


5) 湯
i) le petit pois (light pea veloute w/mint on top of a delicate sweet onion foam)
-又玩份子藝術
-個湯好滑,底下有新鮮嘅青豆粒
-味道唔濃烈,溫溫的
-也不錯


6) 肉
i) l'onglet (hanger steak in french style w/sauteed shallots & new potato)
-因為友人講佢同事食過羊鞍麻麻,所以就算waitress介紹,我都喺揀呢味牛
-聽waitress講,要咗5成熟
-有肉質,唔會喺嫩到入口就溶,但有明顯牛味,唔乾
-舖在上面嘅配料(洋蔥絲,紅椒絲等)炒埋就幾香同惹味
-也絶對合格之作
-個新薯炸過吓,簡簡單單食佢嘅原味


7) 海鮮
i) le bar (back of sea bass on crispy skin w/spinach & ginger in tomatoes broth)
-呢個喺waitress 嘅首席推介
-先食呢個因魚要即出即食
-呢個1致認為喺3個主菜最出色的因為個皮煎到真喺脆口,而厚肉sea bass仲好嫩,好juicy,1d都無煎老/過時到,食唔到有1/2絲骨
-手勢同時間控制很到家


ii) la saint-jacques (scallop, squid & shrimp in coral broth & flavored w/basil)  
-最喜歡喺個湯汁因有海鮮嘅鮮甜味呢


8) 薯蓉 (免費)
-估唔到仲有side dish送
-望落都知好滑
-不過好膩好膩,1定+咗牛油,甚至有芝士都唔奇呢
-但2個友人鍾意呢個多個跟牛嘅新薯


9) 甜品車
-通常每人可以揀2個甜品+1款雪糕,但其實如果你食得落............可以再添(除非你好好彩全車售罄啦)............因我就添咗個sorbet
-無試到嘅有lemon tart, caramel chocolate cake,菠蘿片,coffee puff,生果..........


i) floating island
-個賣相好halloween,hahaha
-但味道普通


ii) strawberry pistacchio cake x 2
-試咗友人少少
-唔知邊層有杏仁味
-個開心果蛋糕就略嫌唔夠濕軟,乾實咗少少
-只覺得普通


iii) strawberry sorbet
-試咗友人少少,ok

iv) dark chocolate mousse
-好濃好濃嘅朱古力呀..........如果唔喺最後飽到頂,我1定encore~~~

v) passion fruit sorbet x 2
-好有熱情果味,所以我1個人之後就encore呢個,貪佢易食


vi) chocolate puff
-甜咗少少

vii) chocolate ice cream
-好味,又滑,不過當然無dark chocolate mousse咁濃朱古力味啦

viii) napoleon
-佢嘅酥皮做得好鬆脆,又夠薄,有牛油香
-不過食完第1層之後.............唔得啦........真喺好飽..........要改變策略,食仔唔食乸,淨喺食個custard cream



10) 餐飲
i) 熱咖啡
ii) 熱檸茶
iii) 熱檸蜜

11) petit four (免費)
-當上埋餐飲都唔見有"美點4輝"時,我就拉咗個waitress嚟問,佢就話: "咁我攞比你鴉",其實我都唔知我嘅3 courses set lunch是否entitle有........不過佢都比咗1碟我
-朱古力全部喺praline,麻麻地啦,不過朱古力面薄同脆
-小餅點就幾ok


後記
-餐廳內環境

-好飽好飽嘅1餐
-服務也不錯
-好在友人們都滿意呢餐啫......................我自己都好滿意


11) 南洋粿條麵食店

地址 : 下環下環街77號A
消費 : mop19/head (ie total mop55)
營業時間 : 8.00am-2.00pm; 3.00pm-6.00pm; sunday同節日休息
整體評價 : good

aug 17, 09,因為個lunch實在太飽了............所以無可能再來個tea,反而嚟個early dinner.......寧願早d番香港 :

1) 豬什粿條
-其實豬嘅內臟唔喺咁多,反而喺豬肉片好多,不過豬肉片明顯煮得過了時間,所以比較粗"鞋"
-但我還是可以喺咁飽嘅情況下食晒呢碗佢因為個湯底夠味,唔似有味精
-而粿條原來喺比米粉扁粗1點,而且都有小彈性,質感不錯
-而且有大量芽菜,所以增+爽口度


2) 豬肉丸粿條


3) 淨豬肉丸
-試咗友人幾粒
-幾似蒸肉餅味
-質感少鬆散,所以應該擺咗唔多粉
-味道自然住家


後記
-真喺要留意佢嘅營業時間........初時友人想食豬扒..........女店員態度麻麻咁講賣晒呀~~~~原來我哋喺6.00pm(人哋收檔)左右先"中"入嚟.........阻住亞姐收工
-結帳時問老闆有無咭片..........點知佢比咗1小"叠"我.........我同佢講我要1張得啦..........佢竟然話"你唔夠嘅~~~"...........hahaha,咁我同佢講 : "咁我同你返去派啦~~~~"
-老細好有guts,話唔想做咁多..........所以sunday同節日都唔開...........佢仲同我講,蔡潺想拍佢...........佢都拒絕咗


活動篇

今次去咗 :
1) 威尼斯人
-今次無住到,但因為要去city of dreams,自然經咗佢1經


2) city of dreams




下趟目標
1) 煥記
2) 楊6記
3) cafe lisboa
4) hawaii
5) 亞伯蛋茶
6) 棠記
7) cafe 360
8) 下環掃街: 白糖糕, 豆腐花, 3色糕, 雞屎藤
9) 自助山
10) 陳勝記
11) kebab
12) 添發/ 濃湯花膠瓦煲翅
13) 永利軒
14) 福臨門
15) 亞馬交
16) 帝影樓
17) 堂
18) 鳳城珠記
19) 佳記麵家
20) altria
21) 新龍記
22) antonio
23) 天政


4 則留言:

  1. 澳門真係你鄉下喎, 哈 robuchou的choco mousse我都覺得好高水準好好食, 不過其實佢好多野都好好食, 3星真係抵佢o既!!

    回覆刪除
  2. Robuchon a Galera....I wanna try too!

    回覆刪除
  3. i will go to Macau this Sat. May I know whether advanced booking is needed for lunch at Robuchon a Galera? thanks!

    回覆刪除
  4. 澳門除了龍華茶樓,當地還有那些類似的冰室或茶餐廳啊? 澳門的地方,好懷舊也特別有風味吧!

    回覆刪除