2009年8月2日 星期日

taken - 救參96小時



jul 18, 09嚟睇

在《救參96小時》中,男主角拜恩(里安納遜)是一名剛退休的中情局特工,為了生計轉行當上明星保鑣,每天只跟上天許下同一個願望,就是跟前妻同住的十七歲女兒金兒(瑪姬嘉絲),重新建立一段良好父女關係。可是未成事先碰釘──金兒一意孤行跟朋友去巴黎旅行作為成年禮物,但這位爸爸卻認為太危險,一度拒絕批准。
萬料不到,拜恩最擔心的情況最終成真︰金兒與朋友到埗巴黎不久,即在光天化日下被神秘組織綁匪擄走,臨危一霎她醒目地留言呼救,拜恩知悉後不理三七二十一,獨闖巴黎黑道追尋線索!面對著前所未有的難纏敵手,他立下誓言──擋我者死!拜恩在餘下人生中最漫長的96小時內,怎樣將金兒救出毒手?

後記


先謝友人送來2張特別場嘅贈卷...........又咁啱又會撞到食友嘅男朋友ge,真喺橋呢~~~

好,講番齣戲先...........好少西片只得94分鐘,但就勝在好緊湊..........有幾幕亦有少許殘忍。不過就太過塑造男主角嘅身手........非凡過以前嘅占士邦,呢個位就誇張咗

4 則留言:

  1. 我今日都睇咗~ =]

    回覆刪除
  2. 我覺得ok. 但係比我預期冇咁刺激~~

    回覆刪除
  3. 唔扮高深,純觀能剌激既電影,我個人收貨有餘!

    回覆刪除
  4. 依家追返D blog entries先, 你都真係好快手喎! 睇返7/31的entry真係彷如隔世, 依家你的食友已經係阿太啦~

    回覆刪除