2009年8月3日 星期一

素苗@跑馬地 - 會所制齋場

moved
 
地址 : 跑馬地成和道9號1樓
電話 : 2893 3037
website : www.o-veg.org
消費 : $125/head (ie total $620)
整體評價 : impressed

jul 18, 09,5人嚟dinner,叫咗 : 
1) 麵包 (免費)
-只喺烘到微脆,所以仲喺好白淨
-蘸以橄欖油同黑醋食,當然唔會差啦
-之後要求refill1籃

2) dinner menu x 3(@hk$89)
i) 黑豆南瓜湯 
-反而唔多覺南瓜味
-內有西芹粒,小黑豆粒..........
-味道溫和,清淡,食其原味,幾有創意


ii) 素苗沙律
-有alfalfa sprouts, 番茄,香葉,青瓜條,腰果碎,車厘茄............
-材料好清新,個腰果唔知喺烘過定炒過,好香果仁味,個汁有好少嘅辣味,好豐富嘅味覺
-不過份量細咗d

iii) 自家製乳酪露筍伴番茄菠菜1000層麵
-我就先食菠菜1000層麵,因有焗過,所以有少少邊變成脆脆哋
-個1000層麵有3片,面頭喺新鮮番茄蓉+芝士,底下就喺經焗過嘅菠菜,所以色澤會喺暗綠色,於是要退居幕後
-番茄嘅酸酸地,遇上菠菜嘅清甜,好快就食晒
-之後轉向露筍,好特別的"淋"上原味乳酪,露筍結實又爽
-後面嘅菇就喺煮到佢仲有好juicy嗰種,1d都唔乾
-又喺細份咗d

4) 薑汁芝士餅 (hk$19)
-跟餐叫,只需+$19
-芝士餅質感是挺身,綿實版,但芝士味就唔濃,薑汁味有,但唔會去到食到辣嘅程度,都喺比較溫和
-餅底好特別咁混咗d玉桂粉,所以又喺有股玉桂隨韻
-所以非個人之喜好,但都好欣賞佢呢個味道嘅配搭

5) 酒浸梨pancake (hk$19)
-同樣跟餐叫,只需+$19
-嗰日只得呢2個甜品
-有cream又有浸梨,所以喺比較濕潤,但又唔會滴晒水咁
-面頭嘅杏仁片雖薄,但好香,脆口
-玉桂粉少少............好彩,無損失雅興
-個梨都唔重酒味
-1致喜歡呢個多d
-本來想叫1個自己ko,但因友人1見到我就話我飽滿咗,所以都喺淺嚐算啦.........hahaha

6) 桂花茶 x 2 (@hk$19)
-飲咗友人少少
-有桂花香,但唔喺好濃嗰種
-配以好特別嘅西藏野生雙蜂蜜
-就清中有甜
-因為我哋嘅詢問,所以店員好醒目即刻拎包出嚟比我哋睇........售以hk$65,友人買下了 

7) 薄荷蜜糖茶 (hk$19)
-我又淺嚐咗友人少少
-薄荷味唔喺好濃,+埋咗蜜糖,甜味來得出過薄荷味
-但其1友人都喺覺得呢個程度嘅薄荷味濃
-可能我同佢哋講過我曾經喺1間餐廳飲過新鮮薄荷葉茶,個chef好慷慨,好重手,佔咗>1/2壺都喺薄荷葉..........所以好牙膏味,好激,頂唔順
-所以飲到呢個,我就覺得有薄荷味,但又無令我諗起牙膏味,hahaha


8) cappucino (hk$19)
-無問到友人


後記
1) 店內環境

 
2) 畫展..........咁啱店方嘅法藉居港朋友.........自家素描.......下面嗰張喺畫大坑

3) 餐牌

4) 呢度喺攞會所牌,所以每人都要入會,每人$10.........唔可以1個人入咗就得.........但據說會費出路會捐去基督教關懷無家者協會

5) 有機農品................佢地原來仲有個素苗有機農莊,喺元朗錦田大江埔63號

6) 呢度嘅份量真喺細咗少少..........真喺要+埋叫特飲同甜品先夠食 

7) 呢度環境幾住家.......味道呢度唔會重手,食其原味,好多出嚟嘅效果都喺適可而止,唔會濃烈.........味道唔會好有驚艷,亦無名貴材料,不過勝在有創意,同配搭出嚟又唔差

8) 我對跑馬地區唔熟........所以要問咗附近嘅舖頭先知.........佢條樓梯喺茶餐廳旁窄窄的..........好易miss

9) 呢班朋友有>1/2年無見過.............友人1見到我就話我飽滿咗...........我都知,我已經開始麥片餐啦.............我做緊嘢架啦...........比少少時間我,haha




沒有留言:

張貼留言