2020年9月30日 星期三

四喜麵包西餅@長沙灣 - 高1線街坊麵包舖

四喜麵包西餅


地址 : 長沙灣青山道500號百美工業大廈地下B6-8號舖
電話 : 3957 0883
消費 : hk$215/head
純個人評價 : good




之前買過佢嘅曲奇,麵包.................質素比1般街坊麵包舖好..............jul, 2020訂咗四喜嘅月餅..................揀咗9月中攞貨.................用嚟送比媽媽 :

1) 雙黃白蓮蓉月餅 (早鳥價hk$218)
-皮薄,白蓮蓉唔痴牙,個黃唔乾,略有油份...............但個黃都食到有小部份微實
-甜度方面,食1/8個時...............可接受.............但再食多1/8個時.............就覺得個甜度就over咗少少............希望可-番d糖份量 (唔喺用代糖去achieve呀)
-對我嚟講除咗甜咗少少之外...............其他都好滿意


後記
1) 其他親友送咗d美心月餅比媽媽.................所以我要幫手清咁d................呢個喺雙黃黃蓮蓉............平心而論.........美心個蛋黃油份稍勝 (油份比四喜多...........而且無微實情況).............而呢個黃蓮蓉嘅甜度喺低過四喜 (我都有d surprise)

初時我以為媽媽1定會鍾意美心月餅多d.................當我要幫佢consume幾個月餅時 (否則佢要食晒親友送嘅月餅)..............佢話留四喜比佢 (因為鍾意佢個白蓮蓉唔痴牙多d).............叫我拎美心走, hahaha


沒有留言:

張貼留言