2020年9月26日 星期六

Mother of Pizzas@銅鑼灣 - 唔喺薄批pizza

Mother of Pizzas


地址 : 銅鑼灣禮頓道13-19號地舖
電話 : 2891 2221
消費 : hk$196/head (ie total hk$392)
純個人評價 : fair




sep 23, 2020 (wed)...................同友人嚟early lunch................叫咗 :

1) caesar salad (hk$128)
-因為太肚餓,所以無影到相
-都好大碟
-正路嘅caesar salad..............菜新鮮爽脆
-個dressing喺put into a small jar...............顏色有d似mustard............我無+到

2) rocketeer + summer of love 1967 - 13" (hk$228)
-可以雙拼.............價$$$$以貴嗰個味計
-我揀咗rocketeer (車厘茄+火箭菜)..............友人就揀咗summer of love (水牛芝士、San Marzano番茄、谷巴火腿、意大利肉腸、新鮮菠蘿、辣椒Infused蜜糖)
-佢唔喺我鍾意食嘅薄批...............對我嚟講都幾麵包...............not of my liking
-可能我自己麻麻哋parmesan cheese.............所以我覺得唔多夾個pizza
-有肉嗰邊.............我最鍾意新鮮菠蘿...........又多汁甜味又唔假.........但個肉腸就超級鹹 (呢排我條脷對濃味嘢好敏感)..............我最後挑晒所有肉出嚟.................不過友人無話好鹹..............咁應該喺我個人問題
-我哋食唔晒麵包底嘅pizza............要打包2件
-下次pizza癮發作................會去番piccxxx pizzeria & bar (上次食咗無影相)

沒有留言:

張貼留言