2020年9月7日 星期一

海下玩水

sep 3, 2020 (thu)..............跟咗友人去海下玩水 (我第1次去)..................先約喺西貢circle k等............之後坐#7小巴入海下

活動 :  kayak ~ stand up board (sup <-- 第1次玩) ~ 浮潛
時間 :  11:50am (海下#7小巴站) - 6:00pm

*特別鳴謝友人們...................我借用咗幾張靚相*


我哋喺呢間租雙人kayak (hk$200/日) + sup (hk$200/日)…………租locker hk$50

我哋無划到好遠..................向右划.................去到只喺wwf個海上centre附近啫................喺嗰度綁好kayak同隻sup (友人帶咗繩同扣)..................就浮潛咗1陣...................之後聽到行雷聲.................個天又陰陰哋...............所以我哋划番碼頭附近浮潛....................都多珊瑚喎................主要喺10字牡丹, 蜂巢....................仲有好多蟹添~~~~
cowrie

之後友人發現咗呢隻好特別,好靚嘅jelly fish................我哋跟咗佢好耐..................友人忍唔住游番上kayak攞相機出嚟影.................仲拍埋片添~~~

當我哋收埋部相機上kayak之後....................友人好眼利..................比佢發現咗1隻8爪魚...................我哋圍咗佢好耐...............佢1直唔敢出嚟...............當友人倆游開後..............我又游開少少..............佢真喺走出嚟去另1個珊瑚底.................佢發現我跟住佢................即時變成深紫色................我諗佢好驚.............我哋又再圍過佢................hahaha

近沙灘位.....................有好多海星.....................有大有細

我哋還完嘢後........................喺好景叫咗2碟海膽炒飯.................天呀!!!@hk$120/碟 (唔難食,好夠味因+咗美極)...............下次要自備乾糧~~~~

沒有留言:

張貼留言