2020年9月18日 星期五

綠蛋島前添玩水裝備

去綠蛋島前..............sep 15, 2020 (tue) 急急嚟買d玩水/出海嘢

1) arena 泳鏡 (net hk$139.3)
-購自 : gigasports
-discount : 30%
-d goggles好貴................叫個sales問點可以2件8折.............3件7折................佢教我點買3樣嘢entitle 7折
-佢帶咗我去睇junior size...............我話要basic功能就得,平...............我唔洗比賽..................我揀咗黑色rubber band呢款

2) 防霧液 (promo hk$89)
-購自 : gigasports
-discount : 0%因已喺promo價$$$
-用嚟搽goggles同face mask
-我通常用口水....................宜家武肺時勢..............要衛生d..............買1支..............順便叫做買咗3件嘢..............賺個7折

3) arena 2l防水袋 (net hk$55.3)
-購自 : gigasports
-discount : 30%
-sales哥哥仔話佢自己都買咗1個

4) teva沙灘拖 - size 6 (net hk$179)
-購自 : gigasports
-discount : 25%
-呢個branch無最傳統嘅沙灘拖................買咗呢對叫平
-其實我應該要著5號............但佢無.............趕住要著...............買大咗1個size............大咗少少啫
-少厚底............而且腳底有突出嘅位去fill番腳板底嘅窩入位.............ergo fit design

沒有留言:

張貼留言