2020年10月1日 星期四

封灘下的深水灣

sep 30, 2020 (wed)..............我只剩番呢個下晝可以放空..................我1直好想去曬太陽............但嗰日天氣預測話都喺有雨.................最大鑊喺康文署豁下嘅泳灘仲未解封................我都唔明泳池開得..............點解戶外泳灘會危險過室內泳池先?!

我鎖定去深水灣搵石灘 (非康文署豁下).................友人教我可沿住苗鍾徑搵位落石灘...............我1落小巴.............坐喺公園凳有個亞伯................我望入沙灘..................嘩,癲到請咗d食蕉.................坐定定喺每個救生亭下看住個沙灘

亞伯問我喺咪去游水.....................我"都唔喺游嘅,去曬吓太陽囉"..................佢介紹我行去燒烤場嗰面.................盡頭位有個碼頭..............宜家都有會有人落水游緊...............佢平時都喺去嗰度游................我跟!!!

於是我去到碼頭..............落咗少石灘..............喺岩石上搵到個位.............舖沙灘席..............變身.............個天陰陰哋..............落緊小小雨毛仔..............所以都唔洗搽太陽油

個碼頭都好暢旺................d人上上落落...............又運石油氣罐 (我估交比喺附近海中嘅遊艇)..............又載人.................仲有1班慣性嚟游水嘅泳客

嗰度d石痴滿石蠔..............所以有2個亞姐採緊蠔仔......................見到風平浪靜..............d泳客游我都好想落水...................但無帶潛水boots都喺放棄...............否則有多2對腳都唔掂

hea到~5pm走人..................嗰時先出夕陽餘輝~~~


沒有留言:

張貼留言