2020年9月13日 星期日

LUNGO@九龍灣 - 多人嚟飲啡

LUNGO


地址 : 九龍灣宏冠道6號鴻力工業中心B座地下B3B號舖
電話 : 2581 3118
消費 : hk$105/head
純個人評價 : marginally good




sep 11, 2020 (fri)...................tea time嚟食佢嘅bagel..................叫咗 :

1) avocado & guacamole sandwich (hk$56)
-店員介紹通常會配plain bagel...................因為我揀咗清淡嘅牛油果.................所以揀咩bagel味嘅包都無所謂...................最後揀咗黑芝麻味
-好足料,牛油果又多...............lettuce又厚
-最底仲搽咗薄薄嘅cream cheese
-事後店員問我意見................我話個包都喺缺少咗份bagel應有嘅韌性

2) hojicha latte (hk$45+$4)
-轉咗oat milk
-要求熱d
-佢嘅焙茶甘味好強................勁過18 gxxxx
-因為咁..............甜味相對無嘜..................所以我要+d brown sugar增+d甜意


後記
1) 喺我短短飲杯茶食個包嘅時間.....................都出出入入有人嚟外買咖啡

沒有留言:

張貼留言