2020年9月24日 星期四

鰹烏冬@長沙灣 - 人氣烏冬店

鰹烏冬


地址 : 長沙灣元洲街450/464號寶華閣地下4號舖
電話 : 2320 2264
消費 : hk$104/head
純個人評價 : fair與good之間




sep 18, 2020 (fri)...................去完長沙灣攞嘢................嚟食個early dinner................叫咗 :

1) 烏冬套餐 (hk$84)
-今餐繼續補鐵
-初時我儍更更剔咗散叫....................亞姐提我有套餐叫會抵d
-我問咗鰹魚清湯同1/2湯嘅分別.................亞姐解釋1/2湯會濃味d
-我揀咗鰹魚1/2湯熱烏冬拼洋蔥牛肉
-先飲湯底............有鮮味,尚算自然...............鹹味可接受
-而個烏冬唔淋.............有微微韌度................同以前tst city super food court內有間食烏冬比.................印象中嗰間韌度明顯d...............但呢度都唔差嘅
-個牛肉喺有牛味,似本地牛..............但就略為overcook..............所以有d"鞋"..............但唔嚴重...............調味都偏濃.....................食到底................就明顯食到個汁比較鹹 (太夠味)................於是個牛又鹹..............烏冬又鹹鮮..............對我就太濃味
-如果下次再揀牛肉嘅話...............咁我會pair鰹魚清湯..............-低個整體鹹度

2) 飛魚籽凍豆腐 (hk$20)
-唔多夠飽...............所以叫個豆腐
-豆腐好滑............但無嘜豆味


後記
1) 呢度自製烏冬

2) 呢度都喺要早嚟dinner...............我坐低咗~15 mins左右..............出面開始有人排

3) 瞓之前都喺忍唔到................要飲杯水解喝先瞓到 (平日我夜晚番到屋企唔洗飲水)


沒有留言:

張貼留言