2019年4月24日 星期三

藍莓+番茄篇

其實2018買............但無寫.............今年再買.............宜家記錄番

1) oregon (hk$20/盒)
-購自 : 果欄黎勤欄
-日期 : aug 11, 2018 (sat)
-產地 : 美國
-等級 : -
-店方sell藍莓味濃,爽甜......................大粒實淨...............有blueberry味..............甜,有時帶點果酸...............我覺得有1陣花香添.............味道豐富..............我同媽媽都好鍾意
-宜家睇番...............只喺hk$20/盒...............好抵食呀
-如果今年見到.................要試買多次...............睇喺有花香是否偶爾事件

2) driscoll's (hk$40/盒)
-購自 : 果欄黎勤欄
-日期 : aug 18, 2018 (sat)
-產地 : 澳洲
-等級 : -
-每粒平均比上次大..............果肉實淨...............味道唔錯...............只喺欠咗上次oregon嘅花香
-我同媽媽都prefer oregon

3) driscoll's (hk$100/2盒)
-購自 : 果欄游炎記
-日期 : apr 20, 2019 (sat)
-產地 : 美國
-等級 : -
-估唔到同樣driscoll's................但都有唔同產地...............明顯無上年澳洲嗰d咁大粒.............亦無澳洲嘅實淨..............咁又未至於淋
-藍莓味都出.............有酸有甜..............都ok嘅..............但我會鍾意澳洲產地多d

4) 荷蘭串茄 (hk$55/磅)
-購自 : 果欄游炎記
-日期 : mar 9, 2019 (sat)
-產地 : 荷蘭
-等級 : -
-呢個牌子得呀..............我喺番茄怪...............除咗茄乾我麻麻哋之外...................呢個好有茄味...............結實爆汁..............同時有點茄酸同小甜..............味道dimensional d............我媽媽都讚................咁啱佢買咗普通番茄仔..................仲迫我食1粒.............話唔好淨喺食好嘢..............無咁好嘅都要試吓....................hahaha~~~~咩logic!!!

5) 台灣玉女茄 (hk$80/盒)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : mar 26, 2019 (tue)
-產地 : 台灣
-等級 : -
-佢有sgs認証...............我見店方勁讚...............所以買嚟試吓
-其實都幾貴...............每粒甜味好出...............都有茄味嘅.............不過喺甜味>茄味
-所以之後我都喺買番荷蘭串茄

update
6) 和歌山車厘茄 (hk$70/2盒)
-購自 : 果欄游炎記
-日期 : may 4, 2019 (sat)
-產地 : 日本
-等級 : -
-深紅卜卜................顏色好靚
-佢皮薄................茄味好濃..............泊得住荷蘭串茄..............都帶甜.............但明顯比茄味搶晒
-因為佢皮薄................所以佢口感上咬落就無荷蘭串茄咁挺身結實
-我都like呢個因為茄味factor

7) 長崎縣車厘茄 (hk$70/2盒)
-購自 : 果欄游炎記
-日期 : may 4, 2019 (sat)
-產地 : 日本
-等級 : -
-雜色茄...............皮較和歌山厚d..............好似都比荷蘭串茄厚.............佢嘅口感就好結實
-茄味同甜度都中等................唔喺差................只喺personality上無和歌山同荷蘭串茄咁鮮明
-我媽媽反而鍾意佢多過和歌山

8) onyx (hk$20盒)
-購自 : 果欄游炎記
-日期 : may 12, 2019 (sat)
-產地 : 西班牙
-等級 : -
-以呢個價$$$$...........肉質,甜酸味都唔差.............絶對食得過

9) african blue jumbo藍莓 (hk$65/2盒)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : may 18, 2019 (sat)
-產地 : morocco
-等級 : -
-真喺jubmo size...........好大粒............肉質結實過上次美國driscoll's
-可以encore

10) 蜂蜜茄 (hk$55/盒)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : may 18, 2019 (tue)
-產地 : 荷蘭
-等級 : -
-1盒得大概20粒............好貴呀!.............都要試1次
-1入口...........食到佢有1種香味閃過............不過媽媽唔鍾意呢陣味
-我就覺得甜味>茄味...............+上價$$$$因素..............我都喺首選之前嘅荷蘭串茄



沒有留言:

張貼留言