2019年4月22日 星期一

三才魚蛋粉麵@銅鑼灣 - 魚蛋彈口有魚味

三才魚蛋粉麵

地址 : 銅鑼灣渣甸坊48號采怡閣地下6號舖 (唔喺渣甸街)
電話 : 2276 0672
消費 : hk$51/head
純個人評價 : good😊




之前我家姐介紹呢間嘅魚蛋比我....................終於apr 18, 2019 (thu)上跑班前自己嚟dinner先................叫咗 :

1) 魚蛋魚片河 (hk$36)
-魚蛋帶彈口..............重點有魚味
-我之前食過筲箕灣嘅安x...............我食唔到有魚味................所以我覺得呢間好d
-湯底亦無安x咁重手
-個河粉都較薄滑................筷子功唔好嘅我夾唔實................就要用埋匙羮幫手兜
-但喺個份量少................下次我要+底先夠食

2) 腐乳通菜 (hk$15)
-因為👆碗粉實在太細...............其實我可以食多碗...............但為免嚇親街坊............所以叫咗碟菜
-油量無嘜 (我叫咗走油,唔知有無關係)..............腐乳汁有點微微酒香
-sorry,掛住食................唔記得影相
-之後再嚟,補番


後記
1) 店內環境
update
**2) may 6, 2019 (mon) : 屋企突然話無飯開.................又諗起呢度.................今次叫咗片頭魚蛋河+底 (hk$36+$8)................湯底仍舊無調味咁................所以我要+豉油+醋...............魚蛋水準無走樣

3) jun 26, 2020 (fri) : 今次試咗墨魚蝦條河(hk$33)..............但我覺得普通過普通............而走油嘅腐乳通菜 (hk$15)仍舊有腐乳酒香...........good


沒有留言:

張貼留言