2019年4月18日 星期四

shanghai (co trip) apr 14 - 17, 2019/ day 1

day 1行程 - apr 14, 2019 (sun)


company trip

今次喺company trip...........老細就話屋企工人姐姐要回鄉3個weeks..............唔行得開............又喺局我去!.............全程圍繞上海office...............酒店...............同酒店附近個mall開餐.................邊度都無去..............亦無自己further stay


機票

喺mar中2019 thru公司travel agency出機票.........坐東方航空...........直飛econ class..............成為hk$2,518/人 (包咗travel agency嘅handling fee)


酒店

mar中, 2019..............thru 公司website訂................今次無揀kempinski..............要行成1x mins先去到office.............1喺坐cny 1公巴..............我喺google map發現ifc residence (喺香港新鴻基run)只需要行5 mins.............價$$$$比kempinski平好多


wifi蛋

因為公司trip..............所以唔洗買sim card..............喺公司借咗隻wifi蛋用


時差

香港同上海無時差


唱外幣rate

我少返大6...............只有好少人仔..............問屋企人借住cny 900先.............之後醒起我有個人仔戶口................返嚟喺戶口提出還比屋企人..............而公司只會reimburse返港紙.....................真喺滙水都蝕埋比佢


weighing

hand carry行李................有部notebook喺裡面 (我無check in luggage.............travel lite)

我自己..............著咗波鞋嘅體重................keep到>100 lb.................所以唔洗增肥


電子化入閘

以前入restricted area.............會有專人check passport同"do" boarding pass...........估唔到宜家全部轉晒電子化............好似用智能身份証出入境咁...............過2度閘

返大6唔洗passport............低低嘅我用咗hkid card試...........當然唔得啦............我要周圍搵個職員問.............教我用回鄉咭............有相嗰面face up............佢幫我做晒

第2個閘要scan boarding pass上嘅code............我今次用e boarding pass...........佢read唔到............另1職員就拎住我個電話放大d個code咁先scan到


premium lounge

先去gate 1附近嘅premium lounge打底...............排幾個人咁啦...........都好快


上機

mu502 (etd 12:50pm............actual ~1:08pm take off)

揀咗veggie vegan meal............竟然有haagen dazs食

去到蒲東機場 (pudong/ pvg) (eta 3:25pm...........actual 3:11pm..............坐咗~2.5 hrs)


搭的士

出去exit 8..................話出面就喺的士站..............出咗去都要行到尾端先見到個站

被assigned嘅的士唔多知國金滙 (ifc residence)..................講埋地址都唔知................佢開gps.............鎖定咗位置之後.................佢跟住gps聲控指示...............我開住google map睇................route同google map唔1樣.............但方向1致................咁都ok la

外國每個地方嘅的士司機都好sneaky

個gps不停up嘢...............有車速提示.................有d我聽唔明..................直至我聽到好似"路線更改確認"...............之後我發現剛才highway上個roundabout應該要轉..................佢繼續直行..............我就出聲問佢點解..............佢唔知答嘜叉..............."你頭先同我講呀嘛,宜家改唔到"................我"你無轉到我事後先知,宜家我緊喺知轉唔番去啦"

隔咗1陣...............我發現架車向右手邊方向行................我又出聲問佢點解我哋會向右面行..............我哋目的地喺左邊...............宜家越行越遠呀!...............之後嘅路線就正路喇................直至入到酒店嗰條街...............佢就行慢d望

其間佢見我質疑佢走遠咗路....................有講過就算遠咗只收我43km嘅$$$$................我"唔喺幾多公里嘅問題"............好簡單點解有條短d嘅路你唔行...............嗰日sun無塞車.............你根本無理由要兜路..............到時收幾多...............我唔想同你又拗過~~~~

所以喺外地坐的士................最安全喺上咗綱.............開住google map...............睇佢條路線合唔合理..............發現唔正路要即刻出聲...............等佢知道你唔喺可以比佢亂咁點


住宿情況 (shanghai)




名稱 : ifc residence
地址 : 上海市浦東新區世紀大道8號, 國金中心 郵編 200120
電話 : +86 21 2033 8888
入住時段 : 共3晚 (包早餐)
room type : studio --> 1 bedroom (我check in時佢主動upgrade...........可能我喺corporate client)
住房收費 : cny 4,200/ 3 nites
booked via : 公司訂房portal
comment : 
-interior design modern n decent............舒服呀~
-不過上房要喺3/f轉lift.............walk thru大客廳,早餐區成條直路先轉到lift.............有d麻煩
-佢嘅房setting喺service apartment咁..............所以簡單煮食全無問題............設計喺收藏式..............雪柜, oven等全部喺木門後面................連toilet風筒個plug socket都收埋喺basin下柜桶裡面 (有d無謂,雖然佢有晒指示)
-佢個swimming pool更衣室shower room比kempinski (全clear玻璃)正路有privacy...............裡面有鉤比你掛嘢..............唔洗nude住咁走出嚟
-同區計性價比高~~~
remarks : 
-email覆得好快
-喺香港新鴻基run
-接住ifc mall.............唔洗出地面已通到去個mall


買泳衣

豬豬嘅我帶晒goggles, 保暖hoodie, head wrap (喺大6泳池游水好似1定要戴泳帽)............但就喺無帶泳衣..............吹漲!!.............友人叫我去h&m同zara買啦..............check in時問職員 (2個知道後都笑爆嘴............hahaha)..............佢話swimming pool嗰層都有泳衣賣.............我可以上去睇吓先.............不過真喺唔得

咁就去咗正大廣場嘅h&m買...............唔多款有我咁細size...............就買咗呢套.............多謝cny 208.9................我發現呢套泳衣唔預你去游水.............因為條褲d布好少.............明顯遮唔到我pat pat本身個泳衣印...................同郁2郁好易走位..............料又渣 (咁呢個價$$$$又不能expect太多)..............濕水後有少少透...............所以之後我只會著嚟曬太陽


dinner

既然喺正大廣場..............就喺呢度搵食啦..............去番上年有素食嘅新元素...............叫越式蝦仁炒粉 (cny 69)............走蝦...................唔喺無味道..............但就講唔到點樣唔好食...............+咗杯熱生梨+青檸汁 (cny 45)…………總共cny 114


買補給

之後去咗ifc mall睇吓明晚有無開餐地方.................上年正大廣場嗰邊好難搵到素食................ifc mall裡面有好多食肆..............平可以去lg 2嗰層.............貴可以去其他樓層............lg 2仲有city super...............喺city super先買咗支濃豆漿cny 15同strained greek yogurtcny 39.5為早餐補定飛先............個greek yogurt好"杰"身兼且無糖...........適宜+生果同食


游水

之後抖夠就去游水................今晚只有1個客游緊..................我游足32個堂先走...............少人游特別爽

沒有留言:

張貼留言