2019年5月8日 星期三

蜜瓜篇

其實2018買............但無寫.............今年再買.............宜家記錄番............我鍾意食赤肉瓜...........覺得瓜味濃d..........香d

1) 高知縣赤肉瓜 (hk$250/個)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : may 13, 2018 (sun)
-產地 : 日本/ 土佐
-等級 : ?
-店方話即日食得............我摸落好實淨喎............不過我信佢...........唔淋..........咁又未至於爽...........質感啱啱好...............但甜度好出...........直至宜家喺我食到做好 (純綷其他我買到淋貨/ 比我擺到淋咗先食)

2) 富良野赤肉瓜 (hk$180/個)
-購自 : 果欄黎勤欄
-日期 : jul 1, 2018 (sun)
-產地 : 日本/ 伊藤幸一
-等級 : ?
-我放到jul 4食.........比我擺耐咗食...........因我未識掌握幾時先食得
-有少少over咗熟

3) 北海道赤肉瓜 (hk$380/個)
-購自 : 果欄黎勤欄
-日期 : jul 6, 2018 (fri)
-產地 : 日本/ 夕張
-等級 : 秀
-店方話喺jul 5先到貨.........但我jul 6攞到手後即晚食............已熟到瓜肉分離............有好明顯嘅"天拿水"味 <-- 我對生果好熟嘅香味形容詞..............例如梅花點香蕉
-我whatsapp番d相比店方............佢哋好負責任咁安排退款

4) 有機橙肉瓜 (hk$130/個)
-購自 : 柴灣ja2
-日期 : mar 26, 2019 (tue)
-產地 : 泰國
-等級 : -
-口感唔喺爽口.....................都甜..................同日本赤肉瓜嘅甜度,香度有距離

5) 木瓜蜜瓜 (hk$88/個)
-購自 : 果欄游炎記
-日期 : apr 20, 2019 (sat)
-產地 : 日本
-等級 : -
-見到咁特別木瓜形...........所以買嚟試吓..........裡面喺白肉
-因為嗰期買咗太多生果食唔切............所以喺應該要食嗰日+咗2日 (已入雪柜)先食.............店方話口感應該喺爽口..........比我擺到淋咗
-放到咁熟...............甜度都唔平均................有d位甜d...............而個甜味都喺及唔上平時嘅青肉蜜瓜

6) 熊本縣赤肉瓜 (特價hk$120/個)
-購自 : 果欄游炎記
-日期 : may 4, 2019 (sat)
-產地 : 日本
-等級 : -
-買咗先留意到佢無柄...............可能咁樣所以特價…………下次都喺要買有柄
-即買即食因已夠熟
-d肉好橙紅..............肉軟身............未到好淋住...............但已有少少"天拿水"味
-甜度無我上年食到高知縣赤肉瓜咁甜

沒有留言:

張貼留言