2019年4月20日 星期六

shanghai (co trip) apr 14 - 17, 2019/ day 4

day 4行程 (last day) - apr 17, 2019 (wed)


早餐

今日無帶電話去食早餐..............所以無得影.............去到今日我先知有個即煮粉麵檔...............我見到有人食湯麵問waitress............原來個檔lay咗喺個隱蔽位


搭的士

check out前我叫酒店幫我call taxi..............1場騙案又開始..............我特登同司機講我要趕機 (扮趕時間)...............因我唔想佢兜路r $$$$$

佢好健談................先請我食香口膠.............又問我幾點機............港幣喺點樣 (我叫佢上網大把有得睇)...........賺幾多$$$$等等..............佢有開gps................今次呢個司機無兜路...................條路線同我google map建議嗰條1模1樣...............即喺最快................但去到比$$$$..............佢開口要cny 200.................我"咁貴嘅?我嚟嗰時都喺cny 15x咋喎"....................佢 "大家路線唔同"................我無駁佢人哋仲兜咗路..............你反而用咗最快條路

佢先比張收據我..................但我睇唔到上面有print咗嘢.................我"上面睇唔到有cny 200喎"..............佢唔知點解撳撳撳…………好似喺度揀揀揀…………攪咗1陣再印過.............我見到有cny 200就比$$$$.............番到嚟認真望張收據同google map screen cap.................同樣收cny 3.8/km............但呢程喺5x km............google map plot都只喺41 km..............即喺佢個meter做咗手腳或印番以前嘅路段…………總之就喺做過手腳~~~

下次要小心d咁健談嘅司機..............不過小心都無嘜用.............今次佢跟足google map嘅路線我先肯定exactly行咗41 km.............如果好似第1個司機佢兜咗路.............deviate咗google map教嗰條route................我都計唔到行咗幾多km


印boarding pass

雖然做咗online check in.........去到機場自助counter...........印張boarding pass出嚟............企附近嘅地勤都有幫手


上機

mu503 (etd 12:15pm............actual ~12:29pm take off)

揀咗veggie vegan meal............食番1模1樣嘅餐...........今次喺wall's嘅朱古力甜筒

去到香港機場 (hong kong/ hkg) (eta 2:55pm...........actual 2:36pm..............坐咗~2.5 hrs)

沒有留言:

張貼留言